♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Haha, gleder meg. du kan kle deg i ein tjukk jakke og bukse og springe rundt å rope forskjellige islamse ord........ Skal si jeg lo meg skakk ihjel! Jag får se hva det blir til PS: JEG BOR I SVERIGE SÅ DET KAN IKKE BLI NOE karl-johan Kom med idér ^^ Jeg bor i en By. Holmestrands (Norge) Söster by =) Endret 28. desember 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva i..? Det verste er at de faktisk ler av seg selv. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Hva i..?Det verste er at de faktisk ler av seg selv. Mener det eller Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det første jeg tenkte var ja, men så kom jeg på ta jeg har danset i boxeren på bryggen i Bergen Men det var rimelig patetisk og etter å ha sett seg selv i etterkant burde de skjønne at å poste det på youtube var en dårlig ide. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Det første jeg tenkte var ja, men så kom jeg på ta jeg har danset i boxeren på bryggen i Bergen Men det var rimelig patetisk og etter å ha sett seg selv i etterkant burde de skjønne at å poste det på youtube var en dårlig ide. Det var en dårlig idé Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Vet dere noe sykt jeg kan gjöre, bor i en by. Jeg skal filme det og etter det skal jeg legge det ut på Youtube.com og Diskusjon.no Men jeg tenger idéer. Kom med forslag til noe jeg kan gjöre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dumpe dama mens du filmer og legge det ut på face og youtube? Nedda.. Du kan jo gjøre noe så enkelt som å danse på et offentlig sted med masse folk. Kan virke ganske flaut og ille, men det er egentlig svært få som bryr seg. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Dumpe dama mens du filmer og legge det ut på face og youtube? Nedda.. Du kan jo gjøre noe så enkelt som å danse på et offentlig sted med masse folk. Kan virke ganske flaut og ille, men det er egentlig svært få som bryr seg. Men det er jo kjedelig. Jeg kan ta på meg "Durka" "Durka" klär, og rope ut islamnske ord mens jeg hörer på höy muslamsk musik Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dumpe dama mens du filmer og legge det ut på face og youtube? Nedda.. Du kan jo gjøre noe så enkelt som å danse på et offentlig sted med masse folk. Kan virke ganske flaut og ille, men det er egentlig svært få som bryr seg. Men det er jo kjedelig. Jeg kan ta på meg "Durka" "Durka" klär, og rope ut islamnske ord mens jeg hörer på höy muslamsk musik Og videoen de lagde var morsom? Mitt forslag er jo faktisk litt tøft å gjennomføre. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Poll-en er borte:( Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Like greit, den var tullete. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det var en liten spøk ja, men det kommer en ny (litt mer seriøs) poll dersom trådstarter vil. Geir Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, gleder meg. du kan kle deg i ein tjukk jakke og bukse og springe rundt å rope forskjellige islamse ord........ Det er det jeg vil Men jeg trenger mer folk som gjör att jeg vil gjöre det Det var en liten spøk ja, men det kommer en ny (litt mer seriøs) poll dersom trådstarter vil. Geir Jeg vil. Det skulle vert fint om du lagde en poll Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vet dere noe sykt jeg kan gjöre, bor i en by.Jeg skal filme det og etter det skal jeg legge det ut på Youtube.com og Diskusjon.no Men jeg tenger idéer. Kom med forslag til noe jeg kan gjöre. Sextape. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Poenget med denne tråden er? Skjønner ikke helt hva dette har med noe å gjøre. Er vel ikke så vanskelig å forstå, han lurer på om det er noe å bli flaut over. Selv stemmer jeg over at noen uten samvittighet linker til denne tråden i kommentarfeltet under filmen Consider it done Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Vet dere noe sykt jeg kan gjöre, bor i en by.Jeg skal filme det og etter det skal jeg legge det ut på Youtube.com og Diskusjon.no Men jeg tenger idéer. Kom med forslag til noe jeg kan gjöre. Sextape. Nei. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hv skjedde med "I dare you" tråden vi hadde for en tid tilbake? Edit: Den store "I dare you" Endret 1. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hv skjedde med "I dare you" tråden vi hadde for en tid tilbake? Så du har ikke hørt? Beklager å måtte være den som må fortelle deg dette. I dare you tråden er død.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå