TheMartine Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Denne tråden trenger en poll. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har lagt til en passende poll. Geir (P.S. Trådstarter må sevsagt gjerne kontakte meg, så skal jeg fjerne den igjen...) Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg har lagt til en passende poll. Geir (P.S. Trådstarter må sevsagt gjerne kontakte meg, så skal jeg fjerne den igjen...) Haha, ble den første som stemte så var det vel deg som sa at du har danset naken på Karl Johan.... Synes TS burde være mer flau over å spørre om sine egne følelser på nettet og atpåtil kritisere dama fordi hun er svensk Endret 28. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Haha, morsom poll ^^ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Haha, ble den første som stemte så var det vel deg som sa at du har danset naken på Karl Johan.... Jeg har drøyt 12000 innlegg på forumet. Hadde jeg skulle postet alt det dumme jeg hadde gjort i livet i en "Post dine største flauser"-tråd så hadde jeg kunne lagt på et par tusen til. Kle meg ut og danse rare danser (også kalt disco) gjorde jeg hver eneste fredag i noen år på 70 og 80-tallet... Geir Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei, jeg er ikke moralsk forstoppet. Jeg liker bare ikke fjollete fjortiser. Gaaawd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei, jeg er ikke moralsk forstoppet. Jeg liker bare ikke fjollete fjortiser. Gaaawd. Sorry. Selvsagt er du ikke forstoppet! Har lagt til et alternativ for deg også... Geir Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tja, om du burde være flau eller ikke er vel egentlig helt individuelt, selv ser jeg ikke hva DU skulle være flau over egentlig, men. Det fins jo verre og mer pinlige ting på nettet enn denne videoen her, jeg er vel av dem som har sett nok til å ikke akkurat la meg sjokkere eller bli pinlig berørt av fjolleriet til disse to jentene. Videoen var ikke noe morsom heller, men de hadde det sikkert morsomt når de lagde den. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sorry. Selvsagt er du ikke forstoppet! Har lagt til et alternativ for deg også... Geir For en service <3 Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Er flau Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er flau Kanskje si det til henne da? Så hun skjønner hvor teit hun oppfører seg. No offence. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Er flau Kanskje si det til henne da? Så hun skjønner hvor teit hun oppfører seg. No offence. Jeg sa det til henne, men hun bare lo. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er fordi hun ikke tar seg selv så høytidelig det, og det er jo forsåvidt bra. Bedre at hun lo enn at hun ble forbanna over at du var flau over henne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er flau Kanskje si det til henne da? Så hun skjønner hvor teit hun oppfører seg. No offence. Jeg sa det til henne, men hun bare lo. Den er lei... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Et spm: Hvorfor? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Er flau Kanskje si det til henne da? Så hun skjønner hvor teit hun oppfører seg. No offence. Jeg sa det til henne, men hun bare lo. Den er lei... Jeg veit det. Jeg skal faen meg gjöre noe sykt og filme det så hu blir flau Kom med tips, skal filme det og legge det ut på YT og Diskusjon så dere får se det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er flau Kanskje si det til henne da? Så hun skjønner hvor teit hun oppfører seg. No offence. Jeg sa det til henne, men hun bare lo. Den er lei... Jeg veit det. Jeg skal faen meg gjöre noe sykt og filme det så hu blir flau Kom med tips, skal filme det og legge det ut på YT og Diskusjon så dere får se det Nå ble tråden mer spennende ja. Ta på deg en bleie å løpe rundt på Oslo S/annen offentlig plass. Veit om en som gjorde det xD Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Danse naken på Karl Johan? Geir Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Danse naken på Karl Johan? Geir Dropp min, gogogo. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Haha, gleder meg. du kan kle deg i ein tjukk jakke og bukse og springe rundt å rope forskjellige islamse ord........ Endret 28. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå