♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=wZ1AnIAiqPs Burdte jeg bli flau xD? Siden hun gjør meg flau så skal jeg gjøre henne det, og tråden gav meg en idé: Jeg skal gjöre noe "weird" og filme det, og så skal jeg legge det ut på Youtube og Diskusjon.no så dere får se hvordan det blir. Kom med ideer. Endret 28. desember 2009 av tom waits for alice Poll lagt til... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Føler du at du burde skamme deg? Jeg ser ikke helt nytteverdien i 84 sekunder med hopp og sprett til østlig musikk. Mulig det bare er jeg som er litt rar av meg, men det gav meg absolutt ingenting, annet enn vondt i hodet og hjertet. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Er svensk btw Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Burdte jeg bli flau xD? Selvfølgelig, haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er svensk btw Da burde du ikke bli flau. Har hørt at dette er den nye sporten i Sverige, er det sant? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Meninga med det var? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Følger opp en av kommentarene på Youtube: Lame. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Burdte jeg bli flau xD? ... over at du føler du må poste på internett for å spørre om du skal være flau? (Gitt at det var hensikten, og at hun faktisk er dama di.) Så absolutt. Bortsett fra det er det vel såre enkelt: Enten er du flau, eller så er du det ikke. Er du flau over at et par veninner kler seg ut og lager en fjollete video så er du kanskje litt prippen av natur. Da foreslår jeg at du begynner å le litt av deg selv og av andre, og ikke tar livet så høytidelig. Det kommer til å være nok av ting i livet du burde være flau over, fortrinnsvis ting du selv gjør, og ikke andre. Dette er uansett ikke en av dem. Geir (Dette innlegget var sponset av Foreningen til sterk nedsettese av nymoralismen blant dagens ungdom.) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå får vi bare sitte å vente til opprørene starter, og at de begynner å brenne noen svenske flagg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Whats the point? Hvor gammel er hu dama di egentlig? 13? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Whats the point? Hvor gammel er hu dama di egentlig? 13? 14 jeg er 15. Men henne ser 11år ut gammel på filmen oO Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Whats the point? Hvor gammel er hu dama di egentlig? 13? 14 jeg er 15. Men henne ser 11år ut gammel på filmen oO Haha! :!: Edit: Ekkelt. Endret 26. desember 2009 av Mauro Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ah, barndommens enkle underholdning. Tenk å glede seg så mye over så lite. Jeg måtte rate den "Poor" likevel. Beklager. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 mm, små barn små gleder. ^^ Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hehe:) Du burde kanskje vurdere å vere flau over den videoen... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Poenget med denne tråden er? Skjønner ikke helt hva dette har med noe å gjøre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Poenget med denne tråden er? Skjønner ikke helt hva dette har med noe å gjøre. Er vel ikke så vanskelig å forstå, han lurer på om det er noe å bli flaut over. Selv stemmer jeg over at noen uten samvittighet linker til denne tråden i kommentarfeltet under filmen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har slettet litt spam her. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Er vell egentlig opp til deg selv om du burde være flau eller ikkje. Du som vet best av alle her hva du selv syns. Og om du isåfall er det så er det ikkje så smart og linke den her Endret 27. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå