Gjest Gutt_16 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Heisann.. Som tittelen sier er jeg seff litt sjenert mot jenter. Har ikke vært noe særlig populær blant dem, men det begynner å gå bedre i lengden fremover. Som titelen også sier er jeg ute etter en dame som er pen, som ikke får stryk i fagene osv osv.. Er sjenert så vet ikke hvordan jeg skal gå frem til en jente og spørre om hun eventuelt vil gå på kino, ut, henge med vennene mine, osv.. Noen tips for hva jeg kan fobedre/snakke om/gjøre for å få meg en fin kjæreste? PS: Jeg stammer litt så lange setninger til tider blir litt for mye, sitter også ofte på pc'en Er det f.eks. noen forskjellige typer jenter som liker sjenerte gutter.. eller om hvordan man kan "spotte" ei sjenert jente? Takker for alle svar Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Kjenner meg igjen for et par år siden her! Det hele kommer til selvtillit, klarer du å ha det får du en karismatisk utstråling mange lengter etter, og ting som tidligere var "verdens ende", f.eks. om noen du ville spørre på kino sa nei, blir bagateller. Så: SELVTILLIT! Når jeg skjønte det gikk mye av seg selv. Det hele ender mye opp i prøving og feiling. EDIT: Og, VET du at du ikke er populær, eller er det noe du har bestemt deg for at du ikke er, eller ikke tror du er, eller har du plukket feil på deg selv som gjør deg frastøtende? Vil du spør om hun vil være med på kino, gå frem og gjør det! Er hennes tap dersom hun sier nei, ikke ditt. Tror også du har mye å hente av å lese i Sjekketråden! Lykke til Endret 26. desember 2009 av Shikari Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Japp, selvtillit er nok nøkkelen her. Selvsagt finnes det dem som ikke har noe imot sjenerte gutter, men jeg er ganske sikker på at de fleste jenter tiltrekkes av tryggheten mange gutter utstråler. Om du oppfører deg som om du ikke er spennende, vil du heller ikke oppfattes som spennende. Så start heller i den enden, og ikke begynn med å lete etter en kjæreste. Bygg deg opp, bli sikker på deg selv, så skal du se at alt går så mye lettere. Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vel, når jeg skal er "sjenert", så kommer det an på hvordan statusen mellom meg og jenta er, og i problemet ditt er det ikke så masse tips å gi, alt du må gjøre, er å begynne med et hei, kanskje spørre henne om du kan få msn addressen hennes, og/eller mobil nr hennes, så når dere er gode venner og har blitt mer kjent med hverandre, skal du føle deg tryggere på å spørre henne ut, det var slik jeg fikk kontakt med jenta jeg liker, men fortsatt er under konstruksjon av kjærlighes prosessen Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hvis du er sjenert, er det selvtillit du trenger, som nevnt i de 3 andre svarene. "Grow some balls" - er nok det første du bør "gjøre". Hvis du står med kompis-gjengen og jentene du er interissert i kommer bort, Bit sammen tennene og Go for It. En egenskap jeg har, er at jeg adri blir flau og ikke gidder å tenke på jentene som jeg trodde hadde sjangs på, står bak døra og hvisker og tisker om at"han spurte meg ut å herregud, så latterlig! assah" denne egenskapen gjør at jeg ikke får dårligere selvtillit av "nedturer" og, den holder "frykten" for å tabbe seg ut borte. 1. Grow Balls 2. Bit tenna sammen og tenk bare positive tanker (har hjulpet meg veldig mye) 3. Når du snakker med jenta, IKKE snakk til deg selv. Se henne i øyene og snakk i vanlig tempo. Ikke spytt ordene ut på henne. Ta deg goooooood tid;) 4. Nedturer kommer og går, Men det er DE som går glipp av, for eks en kino meg deg!!! Lykke til Endret 29. desember 2009 av DeSyvDverger Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror du må passe litt på, tror jeg personlig har for mye selvtillit, noe som virker andre vei, hmm... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror du må passe litt på, tror jeg personlig har for mye selvtillit, noe som virker andre vei, hmm... Det er forskjeld på å ha selvtillit, og tro at man er verdensmester i alt. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror du må passe litt på, tror jeg personlig har for mye selvtillit, noe som virker andre vei, hmm... Det er forskjeld på å ha selvtillit, og tro at man er verdensmester i alt. Kan til tider bikke litt over hvis man har litt vel mye, spesielt i fylla Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror du må passe litt på, tror jeg personlig har for mye selvtillit, noe som virker andre vei, hmm... Det er forskjeld på å ha selvtillit, og tro at man er verdensmester i alt. Kan til tider bikke litt over hvis man har litt vel mye, spesielt i fylla Helt klart Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Neeeeeesh, man kan tru man er verdensmester i alt, så lenge man ikke forventer at andre trur du er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå