NRTHC Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har siden oppstarten hatt masse småproblemer som har gjortdatalivet surt for meg. Først kjørte jeg Windows 7 x64 som funka til svært lite. Spill klikka, maskinen klikka generelt og det gikk ikk an å slå av maskinen på en normal måte. Skjermen ble bare slik nå jeg trykka på avslutt: Så gikk jeg over til Windows xp (32-bit). Nå funka iaffal spillene, men ble nødt til å oppdatere pga driverproblemer til nytt eksternt lydkort. Nå prøvde jeg Windows 7 x32.. Etter 30 minutter ble skjermen slik som vist over. Har prøvd og prøvd, og blitt så irritert at jeg vurderer å gi opp hele PCen. Noen som har peiling hva som er galt? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kan du si alle komponentene i maskinen og si hvor gammel den er? Ser ut som overopphetning Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Komponentene er ca 30 dager gamle. Hovedkort er asus p7p55d, 4 gig Corsair cl9 (ellerno) minne, Chieftec 650W PSU, i5 cpu, Asus HD5850. Tempraturen på skjermkortet ligger på rundt 30-40 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå