Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vegrer meg for sex med jente, hvordan få henne til å forstå?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Jonivner

hei jeg ble for en stund siden sammen med en jente og vi har et fint forhold.

Hun har med den site tid ville hat sex med meg men jeg har ikke turt på grun av at jeg er uerfaren(jomfru) og vet ikke riktig hva jeg skall gjøre. Det virker som hun har begynt og miste itirese for meg på grund av dette.

Jeg lurte på om noen kune hjelpe meg finne ut hva jeg skal eller kan si for og få henne til å forstå eller jobbe sammen med meg på problemet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jonivner
Vil du ha sex med henne da? Hjelper jo ikke å ha sex for å redde forholdet deres om du faktisk ikke ønsker å ha sex med henne.

 

Og, hvor gammel er du?

 

 

 

jeg vil ha sex med henne men er redd for å dumme meg ut. er foresten 15 og hun 16

Lenke til kommentar

For det første, synes jeg ikke du skal ligge med henne bare fordi du tror hun begynner å miste interessen. Hun er jo knapt over den seksuelle lavalder, og du er faktisk under, og på den alderen burde ikke sex være en så viktig faktor i forholdet.

 

Men siden du har lyst, men bare ikke tør, synes jeg du bare skal gå for det. Det er grenser for hvor katastrofalt det kan gå, og de fleste skjønner at den første gangen blir klønete uansett. Men husk at du bare skal gjøre dette hvis du har selv har lyst, og helt upåvirket av hva andre mener og ønsker av deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...