Capcom Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Elkjøp selger nå Acer Aspire 3935 til 6995,- Er dette noe å satse på? Jeg skal ha en bærbar til hjemmebruk(surfing, musikk, film, samt noen små programmer), og denne ligger i min prisklasse. Driver ikke med overklokking, eller spill i stor skala. Er ute etter ei maskin med 13-15" skjerm, og som er litt rask og noe fremtidsrettet. Det som jeg ser på som den største blemma med denne, er harddisken, som jeg tror fort kan bli litt liten. Er det mulig/ lett/ dyrt å sette i en større harddisk? Hva annet har jeg å velge i som stiller i samme klasse? Jeg har liksom sett for meg Acer og HP som de beste bærbare, er det noe i det, eller er det ikke så farlig hva som står på "boksen"? Endret 27. desember 2009 av Capcom Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er i grunn en lett sak å sette inn en ny harddisk.. du kan kjøpe denne på 500Gb ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378960 ) til kr 695,- Men da burde du lage et "image" av hardisken du har nå og legge dette på den nye.. hvis ikke må du sette opp pc`n på nytt, noe som tar "litt" lengre tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå