Gjest lettere_frustrert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg vil legge til (med en gang) at det som gjør denne situasjonen vanskelig er at jeg ikke får møtt hun jeg tenker på, på denne siden av nyttår og usikker på når, etter nyttår, jeg får møtt hun. Når det gjelder situasjonen mellom oss så hadde vi god kontakt men mistet kontakten da vi begge fikk kjærester for ca to år siden. Vi ble ikke uvenner og det var ikke noe mer enn vennskap mellom oss. Hvorfor vi mistet kontakten har jeg ikke noe godt svar på. Det bare ble slik. Jeg har vært singel en stund og hun og samboeren flyttet fra hverandre for noen uker siden. Jeg vil da gjerne få kontakt med hun igjen og håper da at det kan bli mer enn vennskap mellom oss. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Jeg har tenkt masse på dette den siste uken og har da kommet frem til to muligheter: 1: Ta sjansen på at jeg får møtt hun i løpet av romjulen. Dette er jo det beste. 2: Spørre om jeg kan få nummeret fra den personen i familien jeg vet har nummeret. Det første alternativet er som sagt det jeg mener er det beste. Som jeg også har skrevet virker dette til å være vanskelig da vi ikke skal på middag til dem i romjulen (hvor hun vil være) slik jeg trodde. Så, da må jeg enten vente og håpe på det beste eller så må jeg finne på en annen løsning. Det er da dette jeg håper på å få hjelp med. Jeg er ikke på facebook eller nettby (vet ikke om hun er det heller), og har hun ikke på MSN. Nummeret hadde jeg men klarte å slette nummeret når jeg ryddet opp på mobilen og har det ikke skrevet ned noe annet sted. En kinkig situasjon for å si det slik. Jeg kjenner ingen av vennene hun har så eneste måten jeg kan få nummeret er å spørre den personen i familien jeg vet har nummeret. Men en slik løsning føler jeg blir så "fjortiss", men på en annen side vet jeg ikke om en annen løsning på dette problemet. Jeg vet jo ikke om hun vil ha kontakt med meg, så det er risikabelt å spørre om nummeret. Men jeg føler ikke jeg har noe å tape på å ta sjansen. Så nå krysser jeg mine fingre for at noen kan hjelpe meg. Viser det seg at å spørre om nummeret er eneste løsning godtar jeg det selvsagt. Om det er informasjon jeg har glemt å legge ved er det bare å spørre. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Slik jeg forstod det hadde du nummeret hennes før, så da gjør det vel ikke noe om du spør en om nummeret hennes? Viss du er ordentlig heldig sier denne personen det til jenta også, mange jenter syns slikt er søtt Dersom du er sikker i din sak ville ikke jeg nølt med å ringe/sende SMS og spørre om dere skal møtes, eller noe litt mer casual om du foretrekker det. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei! Takk for rådet. Kanskje sant det. Håper hvertfall hun synes det er søtt om personen forteller det. Men jeg laget en konto på facebook for å se om hun var der og jeg fant hun. Vil det beste være å legge henne til på facebook og håpe på at hun godtar det eller spørre om nummeret? Jeg er veldig nervøs for at hun skal føle jeg presser meg på og at jeg skal virke påtrengende og "needy". For meg blir det da det beste av værste. Mitt eget hode sier at facebook kanskje er det beste. Da får jeg jo direkte kontakt med personen og om alt går bra kan jeg spørre om nummeret og spørre om vi skal finne på noe. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Facebook høres også ut som en grei plan Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for nok et svar Da får jeg legge hode i bløt og finne på en god åpningsreplikk (og jeg tenker ikke på sllike sjekkereplikker man finner flust av). Om noen har andre råd for denne situasjonen er det bare å poste i vei Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 EN god åpningsreplikk i dette tilfellet vil vel være noe slikt som: Hei! Hvordan går det med deg? Det er alt for lenge siden. Blablablablalla Hva med at vi tar en kaffe for å catche up litt en dag? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for at du tok deg tid til å svare. Den der var jo glimrende. Så utrolig enkelt. Det jeg hadde kokt sammen i mitt hode var mye mer avansert. Tror nok du reddet meg nå ja Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fortell for all del hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gulesider. Søk på det hun heter? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fortell for all del hvordan det gikk! Det kan jeg gjøre Gulesider. Søk på det hun heter? Takk for svar Selvsagt et alternativ men jeg vet jo ikke om hun har byttet nummer. Selv lå jeg ute med feil nummer på gulesider lenge før det ble fjernet og det nye nummeret jeg fikk fjernet jeg fra alle slike søketjenester. Så jeg satser heller på facebook. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg sa jeg skulle poste hvordan det gikk og håpet det kunne blir en glad-post. Men det ser veldig dårlig ut. Virket til å gå bra men så stoppet det opp. Har ingen anelse om hva som skjedde. Men jeg har hvertfall prøvd selv om avvisningen er vanskelig å godta. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan jeg hijacke denne tråden litt med et spm litt i samme dur? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg må bare beklage at jeg svarer sent. Men bare å spørre i vei. Ikke noe problem Jeg håper at det ender bedre for deg Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg lagde like greit en egen tråd, men har ikke tatt sjansen på å foreta meg noe enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå