Gå til innhold

Fikk Wii i julegave, hvilke spill bør jeg kjøpe?

Rhyth

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, jeg fikk Nintendo Wii til jul, så det jeg lurer på er hva slags spill jeg burde kjøpe? :cool:

Jeg skal helt klart kjøpe meg New Super Maro Bros, digger sånne type spill så er vel helst spill i samme kategorien som mario jeg er mest inntresert i, men er seff åpen for alle forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier, jeg fikk Nintendo Wii til jul, så det jeg lurer på er hva slags spill jeg burde kjøpe? :cool:

Jeg skal helt klart kjøpe meg New Super Maro Bros, digger sånne type spill så er vel helst spill i samme kategorien som mario jeg er mest inntresert i, men er seff åpen for alle forslag :)

No More Heroes er mitt favorittspill. Men om du har 360 eller PS3 i tillegg burde du vente på HD-porten. Men om ikke, løp og kjøp med en gang.

Ellers liker jeg Resident Evil: Darkside Chronicles (om du har en venn da), Super Smash Bros Brawl (elsker dette, et av de beste multiplayerspillene der ute), Super Mario Galaxy.

Og jeg har ikke spilt, men Little Kings Story ser ganske kult ut.

Lenke til kommentar

Takk for alle gode forslagene :D Må nok shoppe litt mariospill snart skjønner jeg ;)

No More Heroes er mitt favorittspill. Men om du har 360 eller PS3 i tillegg burde du vente på HD-porten. Men om ikke, løp og kjøp med en gang.

No More Heroes så bra ut det også, men siden jeg har 360, så kjøper jeg det heller til den :)

Endret av Rhyth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...