Rhyth Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Som tittelen sier, jeg fikk Nintendo Wii til jul, så det jeg lurer på er hva slags spill jeg burde kjøpe? Jeg skal helt klart kjøpe meg New Super Maro Bros, digger sånne type spill så er vel helst spill i samme kategorien som mario jeg er mest inntresert i, men er seff åpen for alle forslag Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 da bør du definitivt spille super mario galaxy, og hvis ikke jeg husker feil kommer super mario galaxy 2 om noen få måneder Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Som tittelen sier, jeg fikk Nintendo Wii til jul, så det jeg lurer på er hva slags spill jeg burde kjøpe? Jeg skal helt klart kjøpe meg New Super Maro Bros, digger sånne type spill så er vel helst spill i samme kategorien som mario jeg er mest inntresert i, men er seff åpen for alle forslag No More Heroes er mitt favorittspill. Men om du har 360 eller PS3 i tillegg burde du vente på HD-porten. Men om ikke, løp og kjøp med en gang. Ellers liker jeg Resident Evil: Darkside Chronicles (om du har en venn da), Super Smash Bros Brawl (elsker dette, et av de beste multiplayerspillene der ute), Super Mario Galaxy. Og jeg har ikke spilt, men Little Kings Story ser ganske kult ut. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Legend of Zelda Twilight Princess må du skaffe deg. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Legend of Zelda Twilight Princess må du skaffe deg. Fantastisk spill! Det er et "must" om man er Zeldafan, ellers er det ikke et spesielt godt spill. Jeg vil våge å påstå at det er det nest verste Zelda, bare slått av Phantom Hourglass. Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Super Mario Bros er en selvfølge Mario Galaxy var mitt første spill, ble helt hekta, veldig bra Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Støtter Zelda og mario galaxy.. Og legger til Mario kart selvsagt! Lenke til kommentar
Laca Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mario Kart, uten tvil! Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Takk for alle gode forslagene Må nok shoppe litt mariospill snart skjønner jeg No More Heroes er mitt favorittspill. Men om du har 360 eller PS3 i tillegg burde du vente på HD-porten. Men om ikke, løp og kjøp med en gang. No More Heroes så bra ut det også, men siden jeg har 360, så kjøper jeg det heller til den Endret 26. desember 2009 av Rhyth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå