gonefishing Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei. Bruker i dag siste versjon av Opera 10.10. Er i utgangspunktet kjempefornøyd, men en ting irriterer meg grenseløst!! ( Mulig jeg er komplett idiot). Når jeg går frem og tilbake i sider på nett, hopper Opera opp og ned på sidene helt virkårlig når siden lastes. Klikker jeg på en link på (f.eks dagbladet.no) hender det ofte at jeg havner på en anne link på siden til (dagbladet.no) da Opera har hoppet opp/ned mens siden lastes. Er det noen instillinger i Opera som gjør at sidene lastes jevnt uten at den hopper opp/ned under lasting ??? Sitter her med Opera 10.5 Pre alpha og der er ikke problemet så fremtredende. ( Men det er der). Mvh Baj Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Prøv Preferences - Advanced - Browsing - Loading. Her kan du be Opera vente med å tegne siden til alt er lastet. En vanlig innstilling er at den tegner hvert sekund, det blir litt rotete når forbindelsen til serveren er treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå