Gå til innhold

[Løst]Nytt hodesett til MP3-spilleren


Tunky

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Fikk en MP3-spiller til jul og det som følger med der er jo bare noe drit, mildt sagt. Må derfor kjøpe et nytt for noe av pengene som kom til jul.

 

 

Budsjett: Opp til 500,-

 

Størrelse: klokker som ligger på øret, pads på øret, propper. Ikke for store, hvis jeg skal gå rundt med de på gata :p

 

Bruksområde: Musikk

 

Tillegsinfo: Hører på metal, så det er det det går i. :) Ikke så veldig lytt, skal brukes på skolen, tog, buss, fly osv.

 

Kilde: PC, stereo, mp3 spiller - hovedsaklig MP3-spiller.

 

 

Er åpen for alle alternativene på "størrelse". Om de ligger på utsida eller går i året er det samme. Må sitte litt godt uansett, skal nok kanskje jogge med de etter hvert.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp noe annet enn porta pro, for guds skyld!

 

se på noe slikt som AKG K518 DJ tror ikke du får mye mer for 500lappen ;)

 

har det selv og det er så utrolig mange ganger bedre enn koss porta pro, og på så mange områder. porta pro er ikke ille men det har så sjukt mange ulemper, som ikkeeksisterende lyddemping noe som er til iritasjon for deg og alle rundt deg.

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig fornøtd med mitt KOSS-hodetelefoner. KOSS sitter godt på hodet, og gir en heelt utrolig go lyd. Du sier at de ikke kan være lytt siden du vil bruke de på buss etc. ... Koss er veldig lytt i grunn. SkullCandy har kanskje like god lyd, men er ikke like lytt, men de sitter veldig dårlig på hodet!

 

Edit: Ser ut som du har bestemt deg :-)

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...