Tunky Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Heisann. Fikk en MP3-spiller til jul og det som følger med der er jo bare noe drit, mildt sagt. Må derfor kjøpe et nytt for noe av pengene som kom til jul. Budsjett: Opp til 500,- Størrelse: klokker som ligger på øret, pads på øret, propper. Ikke for store, hvis jeg skal gå rundt med de på gata Bruksområde: Musikk Tillegsinfo: Hører på metal, så det er det det går i. Ikke så veldig lytt, skal brukes på skolen, tog, buss, fly osv. Kilde: PC, stereo, mp3 spiller - hovedsaklig MP3-spiller. Er åpen for alle alternativene på "størrelse". Om de ligger på utsida eller går i året er det samme. Må sitte litt godt uansett, skal nok kanskje jogge med de etter hvert. Endret 25. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Gautish Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 for meg ville det vært enkelt.. Som headset ville jeg kjøpt Koss Portapro.. Det er det mest heftige på markedet synes jeg:D ,, om du vill ha propper anbefaler jeg ipod propper.. du kan bestille dem på Apple sin hjemmeside Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 PortaPro er å anbefale ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Det er det altså? Jeg har alltid trodd at PortaPro var noe dritt og bare "mote", jeg. Men det er altså kvalitet? Det eneste som er med det er at det er SYYYYKT lytt, så man må jo ha på laveste volum på prøver på skolen og på buss/tog/fly. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Du får nok mye bedre enn PortaPro hvis du skal bruke 500 kroner Eks: https://prisguiden.no/produkt/72347/ Endret 25. desember 2009 av Analogue Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Joa, men jeg vet ikke hvilket jeg skal kjøpe da, i så fall. Hehe. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 kjøp noe annet enn porta pro, for guds skyld! se på noe slikt som AKG K518 DJ tror ikke du får mye mer for 500lappen har det selv og det er så utrolig mange ganger bedre enn koss porta pro, og på så mange områder. porta pro er ikke ille men det har så sjukt mange ulemper, som ikkeeksisterende lyddemping noe som er til iritasjon for deg og alle rundt deg. Lenke til kommentar
Gautish Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 portapro er mote OGSÅ.. Det har vært mote i LAAANG tid å vill fortsette.. så sant det ikke kommer noe nytt :D:D:D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 weebl: det så jo greit ut det. Er det lite? Jeg er litt tjukk i hue. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 knewt, det passer på meg på det ytterste hakket. og hue mitt er så svært at muttern måtte strikke lue til meg fordi de hadde ingen som passa i butikkene (trufax) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, okai. Da tar jeg en sjanse. Det ble litt dyrere enn tenkt, da, når det med frakt koster over 600 kroner hos Datakjeden, som er billigst. Datakjeden tar alt for mye i frakt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) PortaPro er god, men herre for en dårlig kvalitet. Styr unna den! Endret 26. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 kan informere om at cdon har tilbud på AKG K518DJ det koster 399 + frakt der nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Fantastisk! Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg er utrolig fornøtd med mitt KOSS-hodetelefoner. KOSS sitter godt på hodet, og gir en heelt utrolig go lyd. Du sier at de ikke kan være lytt siden du vil bruke de på buss etc. ... Koss er veldig lytt i grunn. SkullCandy har kanskje like god lyd, men er ikke like lytt, men de sitter veldig dårlig på hodet! Edit: Ser ut som du har bestemt deg :-) Endret 26. desember 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Heisann ja. Jeg har omtrent utelukket PortaPro. Jeg får bedre lyd med mitt budsjett og PortaPro er så lytt at det er irriterende for andre. Jeg har irritert meg over mange PortaPro'ere selv. Lenke til kommentar
Gautish Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 nå har du skjegget i postkassa da vettu -.-' Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 PortaPro stenger overhodet ikke lyden godt ute. Hele bussen kan høre deg, vettu. Skullcandy betaler man bare for designet. Hadde et par Lowridere selv før, og det var en utrolig skuffelse. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Fikk mitt AKG-headset i posten i går. Fantastisk lyd. Men dessverre ser jeg for meg at det kommer til å bli ubehagelig å ha på i lengre perioder. Jeg får se. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Det er den største ulempen med 518DJ. Eg meiner å ha lese at putene kan skiftes ut til noko som er betre, men trur det var eit anna merke og var best tilgjengeleg på eBay. edit: http://www.head-fi.org/forums/f4/akg-k518d...le-mods-300741/ Endret 31. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå