faaeri Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjedelig i jula? Lei av presangene dine allerede? Vi gir deg litt spenning i helgedagen. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Dere burde se over svaralternativene i spørsmål 3,et navn er feilstavet eller så er det en luring. Endret 26. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dere burde se over svaralternativene i spørsmål 3,et navn er feilstavet eller så er det en luring. De kan ha brukt en annen kilde enn den du slo opp i ? Eller det kan være en feil. Eller er det en luring? Tom Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke noe å bry seg om, jeg har svart rett og det er bare å trekke en vinner blant meg og sende kameraet ut med taxi med en gang. Hater å være uten kamera forresten... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Feilen har ikke noen betydning angående rett svaralternativ,men det kan ved å lete på feil "Wiki" plass gi feil svar. Endret 26. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det var sannelig på tide med et kamera. Husker ikke sist det var et kamera som premie. Siden jeg har samme navn som vedkommende i spørsmål 3 så burde jeg få en fordel når det skal trekkes en vinner. Endret 26. desember 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det var sannelig på tide med et kamera. Husker ikke sist det var et kamera som premie. Nei, for det er jo hele fire dager siden. Fælt, er det. Grusomt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det var sannelig på tide med et kamera. Husker ikke sist det var et kamera som premie. Nei, for det er jo hele fire dager siden. Fælt, er det. Grusomt. Denne slo meg nå Endret 26. desember 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fine, varierte og vanskelige nok spørsmål Fin premie også igrunnen. Ikke dårlig at konkurransen fortsetter etter jul. Man blir jo rent skjemt bort. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fin premie også igrunnen. Ikke dårlig at konkurransen fortsetter etter jul. Man blir jo rent skjemt bort. +1 -selv om "skjemt bort" ble definert på nytt i fjor, så er premiene veldig bra i år også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg