Gå til innhold

Hjelp til g35 g-taster

Sundbo

Anbefalte innlegg

Heihei, Kjøpt med Logitech g35 å har noen problemer med g-tastene..

Når jeg plugget inn headsettet så funket g-tastene til Spotify, men etter jeg lastet ned driverene funker det til itunes å audio justering osv, men ikke spotify..

Når jeg skal jusere dette her så finner jeg ikke et sted jeg kan velge spotify heller..

Noen som veit hva jeg kan gjøre med dette får at det skal funke?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dette vil gjerne jeg vite mer om også, siden jeg var så heldig å få dette headsettet ti Jul :)

Fenomenal lyd :)

Samme problemet her, kompis.

Funket når driverne/softwaren ikke var lagt inn, ble kjempeglad for det er ekstremt nyttig.

La så inn software, bang, ingen Spotify eller Macro-programmerbare keys. : \

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, samme her gitt. Headsettet er helt nydelig! Sitter perfekt, god lyd, og er behagelig deluxe! Problemet er kompatibiliteten med Spotify ikke er toppers. Hvis man avslutter programmet som medfølger, kan man bruke de forskjellige G-knappene. Men hvis programmet er aktivert, så fungerer det bare med iTunes. Logitech skulle ha lagt inn støtte for Spotify, slik at man kunne velge det ifra menyen i programmet.

Men men, slik er det nå ikke, så da må man bare fortsette å avslutte og starte programmet til enhver tid :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vet det er en gammel tråd, men har akkurat bestilt et G35 selv. Trenger man egentlig å installere driverene? Er det noen stor forskjell?

Nei ;) Det er "bare" det at du kan endre stemmen når du snakker over skype/msn/steam til lysere eller mørkere. Programmere G-tastene til å senke mikrofon sensitiviteten osv. Så det er ikke noen forskjell på lydkvaliteten uten eller med drivere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

1) Map g35 Keys to :

G1: App = Windvd 9.0 & Key = play/pause

G2: App = Windvd 9.0 & Key = rewind

G3: App = Windvd 9.0 & Key = fast forward

You can of course put them in whatever order you want for these three keys.

2) Download Autohotkey. If link doesn't work in future, it is an easy find on Google under Autohotkey.

3) install AutoHotkey - duh.

4) Download this and run it.. It is an ahk file that will run using autohotkey when double clicked. You can read it in notepad to check it isn't harmful.

5) Put the AHK script in the start > all programs > startup folder if you intend to use this as default.

Result, spotify pause, play, and rewind without needing to have the application open. Basically acts in the same manner as the media keys on your keyboard for most apps.

Her har du :) enkelt og greit!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei ;) Det er "bare" det at du kan endre stemmen når du snakker over skype/msn/steam til lysere eller mørkere. Programmere G-tastene til å senke mikrofon sensitiviteten osv. Så det er ikke noen forskjell på lydkvaliteten uten eller med drivere ;)

Mener du mister Surround funksjonaliteten også om jeg ikke tar helt feil. Ikke at det gjør noe, for den er ikke noe bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...