traskas waits for alice Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hehe... er ikke så farlig da... tenkte bare jeg skulle si fra jeg da... men alle gjør feil... trur alle her på forumet har rota en eller annen gang Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Denne og denne sammen vil gi deg et deilig, stille system. Du kan også se på denne og denne. Av alle de ovenfor er vel MIST SilentTwin den jeg kan anbefale høyest . Jeg har dog ingen erfaring med heat-pipe-kjøleren :oops: , men d har sikkert noen andre. Lenke til kommentar
AJ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ville ikke anbefalt heat-pipen til en xp2600, gikk fra heat-pipe til thermaltake voulcano 11 og tempen sank 8C. Mitt råd er voulcano 11 eller et litt dyrere oppsett som han l okk ay satt opp. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 silent twin til en xp 2600+ er kanskje ikke så veldig lurt... har en silent twin på min xp 2500+. det blir varmt. for all del, den er lydløs. men, den kjøler jo ikke veldig effektivt... jeg skal i hvert fall bytte ut til volcano 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå