Erik B. Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei. Har akkurat installert windows 7, og blir stadig vekk plutselig avbrutt av en grafikkfeil: Fargen varierer fra blå, grå og grønn, og det er som dere ser mange små striper på skjermen. Det er usansynlig irriterende! Hva kan problemet skyldes? Jeg har kjøpt 32-bit versjonen, da jeg trodde det var det jeg hadde, men oppdaget at det er et klistremerke på PCen min hvor det står AMD 64 Athlon eller noe, betyr det at jeg har 64-bit? Kan det være problemet? Håper ikke jeg må kjøpe en helt ny versjon. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ser ut til å være skjermkort-relatert problem.(hw-feil) Integrert eller eksternt kort? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Er eksternt, men er det ikke rart dette aldri har skjedd i windows xp da? Er forøvrig xfx 7800gt Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 CPUen din sier bare noe om at du KAN kjøre både 32bit OG 64bit, så du har ikke installert feil. Er nok en hardware feil, om du har oppdatert skjermkort driveren til den nyeste... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Når jeg prøver å oppdatere driverne i windows 7 skjer feilen. Feilen skjer hovedsakelig når jeg: - Starter opp windows - Når jeg starter programmer (ikke nettlesere, msn - men programmer som krever litt mer grafikk(?) ) Synes som sagt det er rart at jeg ikke har noen problemer med dette når jeg kjører XP, er det ikke? Hva må jeg gjøre da? Kjøpe nytt grafikkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå