Betenkt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jeg har to HIS HD48701GB-kort som jeg har koblet i Crossfire, og aktivert i softwaren. Jeg har to skjermer og vil gjerne bruke begge. Pga tilkoblet PS3 og 360 bruker den ene skjermen DVI mot pcen og den andre VGA. Det nyeste 4870-kortet har en VGA og en DVI-port mens det eldre har to stk DVI og medfølgende overganger. Problemet er at når jeg kobler til skjerm nr 2 (VGA) til det øverste skjermkortet i pcen(skjermkort A) når de kjører i CF vil ikke skjerm 2 vise bilde i den oppløsningen jeg vil ha, men det fungerer smertefritt med det andre skjermkortet (skjermkort B) når jeg bruker VGA->DVI overgang, men bare når Crossfire er deaktivert. Er skjerm 2 koblet til skjermkortB når de kjører crossfire er skjerm 2 bare svart. Hvordan kan jeg få dette til å fungere? Evt. gjøre skjermkort B til "hovedskjermkort" så begge skjermene er koblet til det? Siden det med enheter antageligvis ble rotete, en kort oppsumering: Skjermkort A DVI VGA HDMI Skjermkort B VGA VGA Overganger.. Skjerm 1 Kobles til via DVI Skjerm 2 Kobles til via VGA Endret 25. desember 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå