thorou Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ble ganske fornøyd med dette bilde. Noen ting jeg kunne gjort bedre? All kritikk motas Litt "jalla"emnetittel, men lev med det. fant ikke på noe bedre Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Fint bilde men synes du burde croppe det litt. Litt bortenfor de folkene til høyre og litt til venstre for stigen som står i vannet. Edit: I øyden kan du ta bort mye vann under, ikke så intressant. Endret 25. desember 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fjern litt vann og du kommer veldig langt. Noe personlig preferanse kanskje, men jeg ville latt fyret vært litt lengre i høyre på bildet og fått med mer "utover".. men ellers et godt bilde jeg liker Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Liker bildet veldig godet, men er enig med det andre sier her at du kan croppe litt av vannet under fyret (og kanskje litt på hver side av bilde slik at det blir litt mer firkanta, vet ikke om det blir bra men jeg ville prøvd det) Jeg liker heller ikke personene oppe i høyere av bildet. Ellers et greit bilde Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 synes det var fint, men jeg ville kanskje blandet inn en lysere eksponering for å gjøre forgrunnen synlig. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fin bruk av silhuett, men der er litt antydning til lens flare i overkanten av det nærmeste berget / holmen. Et område som iallefall jeg ville klonet sort, som resten av det området. Rent bortsett fra det har jo bildet mange fine elementer som mennesker, sol som nevnt, et fyr, hav, berg... Alle disse tingene i en fin suppe som fungerer for meg. (Da dette er en type bilde jeg selv kunne funnet på å prøve å ta ) Er meget uenig i forrige kommentar om å bruke en eksponering til for å lysne opp forgrunnen. Dette er nok om jeg ikke tar helt feil, et bilde som han med vilje har helt mørk forgrunn på for å få fram en stemning...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå