Razorlight Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har bestilt AceKard 2i og 4GB minnekort! Kan ikke vente! Any thoughts? =) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har aldri prøvd AceKard, bare TTDS og R4 og jeg må si at jeg er fornøyd med de. Hvor var det du bestilte de ifra? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Har aldri prøvd AceKard, bare TTDS og R4 og jeg må si at jeg er fornøyd med de. Hvor var det du bestilte de ifra? Modnet.no, fant ut at det var tryggest derfra da jeg har lest mange gode kommentarer om dem. Det ble 394,- tilsammen og det synes jeg er veldig billig. R4 og m3i Zero som er de mest brukte var utsolgt. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dealextreme.com er også å anbefale, men om det er the real deal eller kopier skal jeg ikke uttale meg om. Det tar dog litt lang tid fra du bestiller til du har pakken. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Dealextreme.com er også å anbefale, men om det er the real deal eller kopier skal jeg ikke uttale meg om. Det tar dog litt lang tid fra du bestiller til du har pakken. De er vel amerikanske så da regner jeg med at det blir toll på det? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 De er kinesiske, men så lenge du bestiller for under 200kr om gangen slipper du toll. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 De er kinesiske, men så lenge du bestiller for under 200kr om gangen slipper du toll. Tipper de har lagerhus litt nærmere Norge enn Kina? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke dersom vi snakker om dealextreme.com Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke dersom vi snakker om dealextreme.com Oida. Tar vel en god stund å få levering fra Kina? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 2-3 uker utenfor høytider som regel. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 2-3 uker? da har du hvert uheldig (eventuelt har jeg hvert ekstremt heldig gjennom 3 år med netthandel) nå har ikke jeg bestillt fra dealextreme ettersom de ikke lenger selger acekard 2i, men bestillte fra 0shippingzone.com og det befinner seg allerede på gardermoen. Har også bestillt fra selgere i HK via ebay flere ganger, fremdeles ikke tatt lenger enn 10dager for det lå i kassa mi, som forøvrig har hvert raskere enn de fleste pakkene jeg bestiller fra play.com. Såvidt jeg har forstått virker det igrunn som det er på gardermoen ting "stopper" litt opp. Om du bestiller fra 0sz anbefaler jeg at du kjøper med tracking, koster deg 2 dollar, selve kortet koster rundt 60kr. Vurderte også å handle fra modnet men selv har jeg lest flere dårlige kommentarer enn gode så skjønner ikke helt hvor du har fått så mange anbefalninger fra dessuten frista det lite å betale blodpris for å slippe å vente noen dager. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 men bestillte fra 0shippingzone.com og det befinner seg allerede på gardermoen. Når var det du bestilte fra der? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 2 dager før julaften eller no, så den har stått stille mens posten har stått stille, men det var noe jeg absolutt forventet, nå tipper jeg at den ligger på gardermoen i 4 dager før den bruker 2~3 dager til meg, da har den brukt rundt 10~11 jobbdager Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Virkelig? Hmm, det høres jo veldig bra ut. Har fra før kun bestilt fra focalprice.com og dealextreme.com, men tror nok jeg kommer til å vurdere denne siden. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Offtopic -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå