ftbllftbll Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg bare lurer på dette fenomenet... Vet temaet kunne blitt tatt opp i andre kategorier men ser det gjentatte ganger på film. Kan nevne drageløperen og piknikk med døden der det er slike ufine sener der en mann voldtar en annen i rompa. Jeg mener.. hvis du er sur på en kar så hvorfor ikke banke han opp og prøve å få seg en dame i stedet. Eller hvis du skal vise hvor mann du er ovenfor den du ikke liker, så hvorfor voldta vedkommende i bakhålet? Da blir man jo bare homofil og ikke sett på som like tøff lenger... Noen tanker? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dem er kanskje homofile? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tja, forslaget om at de kanskje er homofile synes eg er å treffe spikeren på hodet. Nå har eg ikke sett filmene, så det kan jo være ting som hinter frempå hvorfor det gjør akkurat dette. Men mine penger ville vært på legning. Dvs enten homoseksuell eller biseksuell. Hvorfor voldta i det hele tatt liksom? Hvorfor bare ikke få seg kjæreste? En annen mulighet kan jo være dominans. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er bare den som tar imot som er homo. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er bare den som tar imot som er homo. Den som gir er bifil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hele greia handler ofte om makt. Og den ultimate ydmykelse av offeret. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hmm. Det jeg tror er kanskje at; den som tar imot, mister all "dignity" ? (Husker ikke det norske ordet atm) Tror de fleste ser paa det aa bli voldtatt bakfra er ganske flaut, og de foeler seg traakket paa elns. Edit: Ah, Lars sa det. "Offeret" tror jeg ofte foeler seg ydmyket, og da vinner jo han som "gir". Endret 25. desember 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er bare den som tar imot som er homo. Så det er ikke tvilsomt å gå etter mannehøl, mener du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er bare den som tar imot som er homo. Så det er ikke tvilsomt å gå etter mannehøl, mener du? En handling gjør ikke en legning. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 *snip* Da blir man jo bare homofil og ikke sett på som like tøff lenger... Noen tanker? Man blir ikke homofil av å utføre "homofile handlinger". Jeg vil heller tro at om en heterofil mann voldtar en annen mann slik du beskriver her, så handler det om å nedverdige og ydmyke den en voldtar. Det har heller lite med seksuell lyst eller kjæresterier å gjøre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er bare den som tar imot som er homo. Den som gir er bifil. feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er bare den som tar imot som er homo. Så det er ikke tvilsomt å gå etter mannehøl, mener du? En handling gjør ikke en legning. Godt poeng, men jeg ville ikke sett på en person som gjentatte ganger voldtar en av sitt eget kjønn for ydmykelse/dominans som normal og hetero. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 I hvertfall ikke "normal" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Mulig det er "definisjonen", men det kommer aldri til å bli sett på det slik med mine øyne. Endret 25. desember 2009 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Her er et godt sted å starte. Les og lær. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Om en mann voldtar en annen mann må det i mine øyne nødvendigvis være homofili innblandet. Selv om det kanskje ikke er hovedmotivet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er en homoseksuell handling, men ikke nødvendigvis motivert av homofili. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er ikke nødvendigvis homofilt motivert nei. Men jeg er skeptisk til at en mann vil voldta en annen mann uten i det heletatt være littegran homofil eller bilfil. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Slik jeg ser det, så handler voldtekt først og fremst om makt - om det å kunne bestemme over en annen persons skjebne. Sekundært er det den fysiske nytelse for overgriperen av å penetrere. Hva så om overgriperen har tendenser til å være homofil/bifil og hvorfor skal dette ha innflytelse på hvor tøff han er? Det er i såfall ungdomsskoletankegang å tenke at vedkommende ikke er tøff fordi han voldtok en mann i rompa. Tvert om, så er det tøffere å knulle menn i rumpa siden de gjør litt motstand. Dagens andre 'badom-psh'. Noen som vet hva den klassiske "wæk wæk wæk wææææh", jmf bla.a Benny Hill Show heter? Endret 25. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå