-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei Vi skulle se The Abyss på 40" full HD, hvis det har noe å si. Den er litt eldre film og selve bilde ble bitte lite. Fikk jo nesten tunnelsyn av å se på. Det skal jo være en zoom knapp som det er på vanlig videoer jeg har på ps3en, men finner ikke noe sånt. Hvordan kan jeg få skjermbildet større? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du trykker på trekant i filmen, kommer en liten meny opp. Øverst i midten ca av den skal man kunne bestemme skjerstørelse på filmer. Vet ikke om det går på DVDer men funker på filmer man ser fra harddisk. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du trykker på trekant i filmen, kommer en liten meny opp. Øverst i midten ca av den skal man kunne bestemme skjerstørelse på filmer. Vet ikke om det går på DVDer men funker på filmer man ser fra harddisk. Det var det jeg egentlig mente. Det var ikke det skjermikonet der, altså går det vel ikke på den måten med DVD'er.. Idiotisk, av 40 tommer, så blei det vel 20 med bilde.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er jo på TV´n du må stille inn dette. Den har innstilinger for hvilket bildeformat som skal vises. Enkelte TVér har også zoom funksjon. Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hmm, er det ikke en instilling for DVDer på innstillinger hvor du kan velge å oppskalere DVDer eller no? Vet ikke om dette virker men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå