TMB Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hola. Har tenkt å kjøpe en Blu-ray spiller nå som romjul/nyttår/januarsalget begynner. Men trenger litt hjelp til å finne en bra en. Kravene er optisk lydutgang og profil 2.0. Så billig som mulig, men bra selvfølgelig. Tror dere det kommer til å bli mye billigere i disse salgene? nettbutikk/fysisk butikk? Takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Mye hjelp her må jeg si. Burde jeg vente til nyåret med å kjøpe? Endret 28. desember 2009 av timb Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Ble til at jeg kjøpte en Samsung BD-P1580. Ikke at det var så mye hjelp i denne delen av forumet akkurat Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har vært på ferie, så har ikke sett dette, men absolutt et flott valg! Den takler også MKV-filer bl.a, rett fra minnepinne og ekstern disk. Har selv BDP-4600 (som man kan henge på vegg), og den er super. Streamer alt over nettverk f.eks! Det samme kan forøvrig din! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Høres bra ut For tiden bruker jeg Xbox 360'en til å streame MKV/DivX, men må bruke tredjeparts programvare. :/ Lyden faller også ofte ut av sync på lengre filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå