NotoriousBIB Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk de 3 første sesongene av Sopranos til jul SÅ la jeg merke til at på den dvd 1 i sesong 3 er det ikke noe bildet på dvden (se bildet). Dvden funker og sånn, men er dette en grunn til å bytte den? Eller er det bare en produksjonsfeil? En annen ting, hvorfor har de fjernet at det står Disk 1,2,3 osv på diskene i sesong 3 xD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du får ta og snu disken og se om den har en episode eller to på den andre siden også. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ble nysgjerrig nå, så jeg dro opp mitt eksemplar av sesong 3. Jammen var det ikke akkurat det samme her og! Dog har jeg i tillegg hatt noen problemer med limet i pakken. Det er nok en masseproduksjonsfeil. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 ok, så det er en HBO epic mass fail xD Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haddde samme problem selv, så er nok en masseproduseringsfeil. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jepp, jeg hadde også samme problem. Bestilte fra CDON. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har samme problemet. Den blanke discen kan spilles av på begge sider. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Har samme problemet. Den blanke discen kan spilles av på begge sider. Er det forskjellige episoder på de 2 sidene da? eller er det samme innholdet? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er forskjellige episoder på begge sider av disc 1. Lenke til kommentar
Adii Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Min er også sånn men hvis alle har det, så er det jo greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå