EMS15 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei Koster det penger å være på mobilnett på htc tattoo? Fordi jeg var på mitt hjemmenett igår kveld. Min far slo det av men jeg var fortsatt på nettet. Det kom ikke noe advarsler eller noe sånt, som det i grunn burde hvis det koster penger. Jeg var litt på facebook og youtube. Hvis det koster penger, hvor mye? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det holder sikkert med en post.... Det kommer vel uansett an på ditt abonnement og ikke telefonen. De fleste selskapene har et tak på hvor mye penger man kan bruke på datatrafikk per dag, hos Telenor er det maks 10 kroner dagen for datatrafikk. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Lagde en Post hos en kamerat men fant den aldri igjen. Ligger ikke på "Mine Innlegg". Sikkert fordi jeg x'a ut akkurat når jeg lagde den. Men det sto at jeg bare kunne bruke 10kr pr dag. Men var ganske lenge på internett da. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du har tak på 10kr og du var ganske lenge på internett, har du sikkert brukt 10kr... Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Obvious, men det var ekstremt mye billigere enn på den forrige mobilen, med samme abonnement. Hvis jeg var på i ti min kostet det meg rundt 11,50. Og jeg var på min i over 1 og en halv time. Derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå