KjellV Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Har oppgradert PCen og prøver å få til Theater Mode på TVen min. Får det dessverre ikke til å fungere. Jeg får utvidet skrivebordet til TVen, men ikke snakk om at jeg får fullskjermvideo hvis jeg ikke drar avspillingsprogrammet over og så velger fullskjermmodus. Dette er en elendig løsning, da jeg ikke ser TVskjermen fra her jeg sitter, og dermed ikke ser hva jeg driver med. Har disse innstillingene i CCC (extended desktop, clone virker heller ikke (og ødelegger selvsagt oppløsningen)): Det som er litt rart er at det på et punkt står at PCskjermen min er "second display", mens det alle andre plasser står 1 PCskjerm 2. TV. AMD 785G med Radeon HD4200 Windows 7 Professional x64 ATi CCC versjon 2009.0730.58.43017 Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å løse opp i floken? Endret 25. desember 2009 av KjellV Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når jeg hadde et slikt oppsett før kunne jeg kun bruke Windows Media Player til å spille av i theater mode, alle andre avspillere måtte dras over slik du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå