Bjonski Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, jeg prøver å kjøpe et spill over steam nå som de har juletilbud på en rekke titler. Jeg kommer så langt til at steam sjekker opp mot banken ved betaling, men får en error om at banken avslår kortet mitt. Har prøvd med to forskjellige kort(mitt kort og modern sitt) men funker fortsatt ikke. Begge har nordlandsbanken, og begge har kjøpt over nett før. Noen andre som opplever at steam ikke klarer å få gjennom kjøpet? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ønsker ikke å benytte meg av Paypal da jeg vil gjøre kjøpet direkte og ikke via andre tjenester. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 er du helt sikker at du skrev de tre tallene bakerst i signaturen? Har gjort denne feilen før også Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Sikker på at du har de verificationtalla riktig? Kom sånn da jeg brukte feil tall. EDIT: Ser ut til at atriC var millisekundet før meg på svarknappen. Endret 25. desember 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Var de tallene jeg mente, og de står bakerst i signaturen. 3 tall Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Ja, har skrevet alt rett... Funker fortsatt ikke. Edit: hvordan funker Paypal, er det noen gebyrer osv? Endret 25. desember 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har du penger på kortet da? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, har penger på kortet.. Som sagt, har prøvd to forskjellige kort også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har du tastet kort nummeret som står på FORSIDEN av kortet? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, som jeg har sagt så har jeg tastet alt riktig.... Har kjøpt over nett mange ganger, så vet da hva jeg skal skrive.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Meget merkelig. Kan være noen tilkoplingsfeil eller noe muligens? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fått det til? Jeg hadde samme problemet når jeg skulle kjøpe CoD Mw2, og til slutt ga opp etter x antall ganger med visa, så jeg logget inn på min Paypal konto, (Ja, det er en 3.part involvert, men dette er sikkert som banken) og det gikk med en gang.. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har du æøå i navn eller adresse? Jeg måtte bytte ut en ø'en i Østfold med en o for å få betalt. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er ikke noe gebyrer for å bruke paypal Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har merket at de er strikt med navn, Mitt navn er delt med et bindestrek, brukte mellomrom istedet så gikk det. Ellers så kan du jo sjekke om du har på noen måte låst kontoen for kredittkort-kjøp. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gi meg kort info så kan jeg hjelpe deg! Dette har skjedd med meg et par ganger, men funka en dag etterpå. Som nevnt ovenfor, jeg må skrive Nord-Trondelag uten ø i State/province feltet for at det skal funke. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror jeg har funnet ut av problemet.. Nordlandsbanken har kommet med en fancy "blokk utlandet" funksjon på kortene. Denne funkjonen skulle IKKE gjelde på internett, i følge siden deres når jeg leste det. Jeg har altså blokkert kortet mot bruk i utlandet, men sitter igjen med et kort som bare funker i Norge, whatsoever..... Skal låse opp kortet når jeg kommer hjem på hybelen og går tilgang til kodebrikken. Benyttet meg av fadern sitt visa kort fra samme bank, han hadde ikke satt restriksjoner. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk også error når jeg skulle betale med kort på steam, men funket helt fint med paypal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå