Kr0vel Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hadde win7 instalert før men måtte formatere. Men nå kommer eg til der eg skal velge vilken partisjon eg skal instalere på. lager en partisjon å da får eg beskjed når eg skal instalere Setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. See setup log files for more ingormation Takk på førehånd:) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 hva står det i setup log filene da? Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Kvar finner eg log filene då? Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg sliter med akkurat det samme nå. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ligger det ikke en anne partisjon der fra før da? det jor det på min da jeg skulle instalere for første gang på min splitter nye HDD.. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg finner alle diskene mine i den ruta, samt en disk på 13mb, og en annen på 12mb Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har fått instalert win7 nå. men kva som var problemet veit eg ikkje. pc`en stod hos en kompiss og om morgonen hadde han tatt ut sata og IDE fra både hdd og hk og festet dem på nytt da funket de fint + eg fann IDE disken min og. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Fikk igjen samme problemet naa aa de viser seg at win7 sin formatering er quick format saa du ikkje faar instalert. provde med bootable dos cd uten at de funket saa googlet litt fant til slutt ut at du kan bruke cmd fra cd'en for instalasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå