Benjamin. Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei! Har sett på noen pcer i det siste og vurderer å kjøpe enten Pc 1 eller Pc 2. skal også ha en skjerm, men den fikser jeg selv Spørsmålet mitt er da hvem av dem jeg skal velge. Hoverdforskjellen på disse pcene er vel prosessoren (i5 vs i7). er det stor forskjell på disse når det kommer til Photoshop eller AE. Bruker ikke dette veldig mye, men kommer nok til å bli mer aktuelt etterhvert om jeg skal lage noen skoleprosjekter. Hadde også tenkt at denne pcen skal vare i en del år, også derfor jeg gidder å bruke såpass mye på den. Benjamin Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva skal du bruke maskinen til? Hvis du skal bruke den til spill, bør du hovedsakelig legge vekt på bra grafikkort. Hvis du ikke er redd for å åpne en maskin og bytte ut komponenter eller liknende, vil du kunne tjene mye på å sette sammen en maskin selv (eller hvis du kjøper en ferdigmaskin, så vil du kunne oppgradere f.eks. grafikkort eller sette inn ny harddisk etter behov, og maskinen vil holde mye lengre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå