morti23 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Trenger man noe form for "spesielle skrutrekkere" osv, eller trenger man bare data delene og vanlige stjerne skrytrekkere? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det holder i de aller fleste tilfeller med normale skrutrekkere. Enkelte ganger trenger man noe annet, men da har det alltid fulgt med i pakkene jeg har kjøpt. Men kan være smart å sjekke at du får alt av kabler du trenger. Slik som jeg fikk ikke med IDE-kabel til dvd-rom en gang, og ikke usb-kabel til printeren. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Hva slags hastighet på ram burde jeg ha? skal ha en gaming pc med i7 prossesor og kjøre tunge spill. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er ikke så viktig om du ikke skal klokke, men selv kjøpte jeg 1600Mhz fordi jeg skulle ha større muligheter senere og det angrer jeg ikke på nå Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med lydkort. er det intergrert i hovedkortet? er det noe bedre ytelse i spill med bedre lydkort? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Angående tilbehør: Det meste følger med, i de aller fleste tilfeller, men det er jo unntak. RAM, er spørs om du skal overklokke eller ikke. Hvis ikke er det ingen grunn til å kjøpe noe annet enn 1333 eller tilogmed 1066. Uansett vil du neppe merke noe forskjell. Lydkort er integrert ja, funker flott (syns jeg). Så klart er det bedre med eget lydkort, men med mindre du er en hifi-hobbyist tror eg neppe det bli noe stort savn uten. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lydkort sysn jeg er nesten like viktig som skjermkort, men det er ikke nødvendig å kjøpe ekstra. Men om du kjøper MSi eclipse hovedkort får du med ett bra lydkort. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 vil denne HDD: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428939 passe til : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=42737...led#ProductTabs Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Null problem med den kombinasjonen Endret 25. desember 2009 av MrLee Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 og jeg lurte på om det er vanskelig å drive med biosen første gangen dataen starter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 På ingen måte. Det skal ikke være noe å gjøre med mindre du vil tyne den siste %en av ytelse utav maskinen. Det er uansett ting du kan gjøre senere. Brukerveiledningen burde uansett gi deg nok informasjon ang. biosvalgene. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 så jeg setter sammen delene skrur på installerer OS så er jeg ferdig? ikke noe bios instillinger? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Noe må du kanskje gjøre, men det meste burde fungere out of the box. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 men hva slags ram hastighet er best for gaming(tunge spill)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå