Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United

Latias

Hull - Man Utd  

45 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      2
    • Rafael
      5
    • Vidic
      2
    • Brown
      1
    • Evra
      0
    • Valencia
      1
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Giggs
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      29
    • Park (innbytter)
      0
    • Obertan (innbytter)
      1
  2. 2. Uniteds beste mål...

• 1-0, Rooney
      10
    • 2-1, Dawsom (sm)
      2
    • 3-1, Berbatov
      33
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      10
    • Nei.
      5
    • Passe.
      25
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
      2
    • Så ikke kampen.
      3

Anbefalte innlegg

Så sykt herlig med ledelse. Selv om vi spiller elendig og en frustrerende omgang. Gutta må virkelig skjerpe seg i andre omgang. Pasningsspillet er elendig.

Rafael er rett og slett fantastisk. Alltid med offensivt, hadde faen meg fortjent den scoringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å kalle Berbatov flopp.. off jeg blir kvalm..

Som sagt, bare frustrasjon under kamp men han må VIRKELIG skjerpe seg nå. Hvorfor må han alltid prøve på noe sykt når en lett pasning til en åpen Rooney er tilgjengelig? Er det rart Fergie ikke vil starte med han på topp og spiller den 4-3-3/4-5-1 varianten med Rooney alene så ofte? Nei.

Er helt enig i at han må skjerpe seg å spille litt lettere. Det han prøver på nå er det han fikk bra til i begynnelsen av sesongen, men når han ikke får det til så er det ekstremt frustrerende..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Bra av Rooney. Hva faen er det berbatov driver med på scoringen btw. Gidder ikke løpe inn i feltet og gjøre seg spillbar. Står bare i offside som en idiot. Vi er heldige som leder. Hull skulle hatt straffe, og vi spiller ELENDIG.

Merket det jeg også. Jeg klarer ikke få den følelsen av Berba at han virkelig vil vinne kampen. Idiotisk spill av han flere ganger i da og i det siste. Hjelper ikke at han fantastisk teknikk og alt hvis han ikke skal spille den lette delen av fotball på en god måte en gang. Vi må få bedre av han snart, for i år har vi ikke en Tevez som kan erstatte han, bare Owen som ikke kan spille skikkelig fotball en gang. Så det blir enten Berba som skjerper seg som får spille eller Rooney alene på topp. Skulle ønske Tevez shit hadde gått bedre men blir det så rotete med agent og penger og sånn så går det bare sånn. Tevez på banen i dag hadde ikke skadet akkurat, vært fantastisk de siste kampene for City i tillegg.

Lenke til kommentar
Faen så patetisk ubesluttsom med ball Valencia er.Skru opp dampen!!!

Sånn er det når man bare kan bruke en fot ;)

Vanskelig å alltid spille med utsiden av foten om man står feilvendt ^^,

Ehm,han kom inn fra høyre å førte ballen med høyre!

Tenkte mer overall, men forøvrig helt enig med deg i den situasjonen :)

Lenke til kommentar

Rooney, 13 mål i PL! On top sammen med Drog+Jermaine. :)

BTW, herlig ball av Fletch, så målet i reprise nå igjen. FANTASTISK ball og bra tenkt av Giggs også. Rooney i perfekt posisjon der også. Men ja, så Berba igjen på målet. LATTERLIG, prøver ikke å komme inn en gang. Og når Rooney faktisk putter så er det ikke en fist pump en gang, bare begynner å gå bakover. :( Du spiller for MANCHESTER UNITED, vis det.

Rafael blir fast på høyreback etterhvert, har alltid sagt det. Han er klar til neste sesong, jeg er sikker på det.

Btw, sett straffesituasjonen på Sky mange ganger og etter reprisene er det straffe ja. Men direkte ser det ut som han tar ballen pga måten og retningen ballen går i etter taklingen. Så litt ut som Upson sin takling mot Chelsea som Chelsea fikk straffe for, og der tok jo Upson ball og bare ball.

Uansett, 0-1, get in boys. 3 poeng i kveld. Let's get a second soon! RED DEVILS

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Når Berbatov har dagen er han fantastisk og strør rundt seg med krempasninger. I det siste har han vært nærvøs, og lettere åndsfraværende. Han har ikke den iskalde roen med ball som han vanligvis har, og er ikke spillbar nok. Kunne tenkt meg å se han spille mer som en offensiv midtbanespiller, men da hadde vi trengt en spiss til sammen med Rooney.

Lenke til kommentar
Rafael var bra, ja. Kongespiller offensivt. God defensivt i dag også. Sløste riktignok med sjansen sin, men den skaffet han mer eller mindre selv også. Sterkt å komme tilbake fra skade og prestere sånn i første kamp. Har all tro på at han kan bli fast på høyrebacken vår fremover.

:) Helt sant. Måten han kom fremover på banen for den sjansen var så fantastisk. Også holder han seg i offside som en spiss og venter på akkurat den pasningen. Hadde han fått tid til å ta skuddet med høyre kunne det blitt mål. Og dessuten så var det endelige skuddet med venstre bra også ganske bra som trengte en ganske god redning av Myhill. Er veldig veldig glad i Rafael. :)

Lenke til kommentar
Han er enig med deg. :p

Aaaaah.. ;)

Apropos Berba,jeg synes det er rart at når vi først skal handle stort så har vi en tendens til å ikke gå for spillere som jeg anser som safe bets.Slike som Torres,Drogba,Bent etc.

Dette var spillere som du så var pur klasse i sine respektive klubber,men vi snuste ikke på dem engang.Se nå på Kalaku eller hva han heter i Anderlecht,hvis vi ikke legger inn bud på han,så blir jeg mer enn skuffet.

Berba var for meg ikke et safe bet,med tanke på at han alltid har gållet for lite,spesielt med tanke på prislappen.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Tevez > Berbatov. Carlos var tidevis elendig, men gav alltid 110%. Berba er nok bedre når han er god, men dessverre er ikke det altfor ofte.

Edit; Saha > Owen

Enig med begge, og sikkert den første som er enig med meg på den første her på forumet. Menmen, that's history.

Gjelder å vinne i kveld, og det skal vi faen meg gjøre!

Lenke til kommentar

Berbatov har vore direkte grusom i dag, og det er på dagar der han ikkje treff med dei geniale pasningane sine at me kallar han flopp. Berbatov er verkeleg god på sitt beste, men når han ikkje treff med pasningane fokuserer me meir på innsatsen hans som sjeldan er til stedes.

Han scorer heller ikkje nok mål og lar for mykje av dette ansvaret gå over på Rooney sine skuldrer. Ein spiss si hovudoppgåve er å lage mål, så då må Berbatov vise dette! Akkurat no prøvar på for vanskeleg ting, som han ikje får til, og "drit litt" i korleis det går med laget...

Viss ikkje han skjerpar seg snart vurderer eg på nytt å ta ordet flopp inn i beskrivinga av Berbatov...

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Han er enig med deg. :p

Aaaaah.. ;)

Apropos Berba,jeg synes det er rart at når vi først skal handle stort så har vi en tendens til å ikke gå for spillere som jeg anser som safe bets.Slike som Torres,Drogba,Bent etc.

Dette var spillere som du så var pur klasse i sine respektive klubber,men vi snuste ikke på dem engang.Se nå på Kalaku eller hva han heter i Anderlecht,hvis vi ikke legger inn bud på han,så blir jeg mer enn skuffet.

Drogba kan dra dit pepperen gror, trenger ikke en slik drittspiller til klubben. Torres blir aldri i verden solgt til oss. Lukaku er en ganske spennende spiller, men har dessverre sagt at han har lyst til å bli i Anderlecht i noen år til.

Hvor leie er c+ folka egentlig? haha. Snakker kun om Arsenal i pausen, når United spiller mot Hull. Tjernås nevnte ikke Ronaldo som kandidat til tiårets spiller.

Drittkanal

Hehe. Deilig å følge med på Sky, for der er det folk med peiling. Selv om Jamie Redknapp ikke er United-supporter, så greier han å holde seg relativt objektivt. :)

Lenke til kommentar

Er SÅ herlig å ha et forsvar igjen. :)

Det kunne blitt en stor sjanse. Bare litt mer fokus nå Berba, vær så snill.

Haha, Carrick? Wtf. Han er så mye bedre enn det der. Jesus. Heldigvis har Wes har vært god i dag og er på plass igjen. Carrick har en dårlig kamp i dag ja, gotta say that. Trodde han var tilbake i form men trenger litt mer tid I guess. Men så har han spilt i forsvar de siste ukene da. Vi får nå bare se. Han er ihvertfall en fantastisk midtbanespiller på sitt beste. :)

Berba fucker opp selv gang på gang nå også begynner han å klage også. Og hvorfor i helvete får ikke Fagan gult for det der når Evra fikk gult for at noen filmet i første omgang? Herre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...