Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United

Latias

Hull - Man Utd  

45 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      2
    • Rafael
      5
    • Vidic
      2
    • Brown
      1
    • Evra
      0
    • Valencia
      1
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Giggs
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      29
    • Park (innbytter)
      0
    • Obertan (innbytter)
      1
  2. 2. Uniteds beste mål...

• 1-0, Rooney
      10
    • 2-1, Dawsom (sm)
      2
    • 3-1, Berbatov
      33
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      10
    • Nei.
      5
    • Passe.
      25
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
      2
    • Så ikke kampen.
      3

Anbefalte innlegg

Skulle til å si det samme som Wis etter jeg leste innlegget til Hyrlen ja. Midtbanespillerne våre var bedre enn Berba i dag på pasningene også. Og btw, jeg vet Rooney og Berba har en fin liten exchange tidligere på 0-1 målet, men Berba føkker jo faktisk opp og bommer på en lett ball til en så og si åpen Valencia ved å slå laaangt over. Det skal være rutinepasning. Men ja, Fletcher fikk den etter det der, and the rest is history. :) Uansett, så er poenget at Berba må skjerpe seg kraftig om Fergie skal la han starte. Uansett om det hjelper Rooney, så får ikke Berba spille hvis han fortsetter å spille sånn. That's a fact.

Nei enkelte har ikke klipppekort som Rooney har hatt. Rooney har fått tid til å spille seg iform. En lett ball til en åpen Valencia? Ja jøss. At han ikke klarer avslutte skikkelig når han kommer skrått på keeper kommer jo av en ting, matchtrening, om det er noe Berba kan så er det jo avslutninger i klemte situasjoner. Uansett all kritikk til han, han burde uansett ikke avsluttet men lagt den til Rooney.

Berba klarer å holde ballen i laget på fremre del av banen, dermed kan vårt lag flytte opp rundt ham. Idag gjør han en usynlig jobb på lik linje med de Carrick ofte får ros for, men spisser sjelden får creds for. At han hadde flere direkte feilpasninger enn Carrick idag er jeg sterkt uenig i. Å slå høyrisikopasninger i den avsluttende delen av spillet som går til faen regner jeg ikke som en feilpasning, siden det er så marginalt. Carrick hadde noen grusomme i første omgang som var helt unødvenig. Uansett så kritiserer jeg ikke Carrick idag som var på det nivået han bør være. Idag het våre dårligste Rafael og Berba, å de gjorde seg ikke direkte bort. Berba er uansett den spissen som passer vår stil best når vi spiller 442 siden han er en av få spillere i United som faktisk har evner til å holde på ballen under press å fortsatt ha oversikt, bare så synd vi har en fantasiløs ving som ikke vet hva bakrommet er til tider.

Jeg har forresten ikke kommentert krempasningen til Rooney til Berba, selv om bevegelsen til Hull forsvaret er upåklagelig så trer han den smertefritt igjennom til en i det sekundet umarkert Berba.

Edit: Jeg har heller ikke sagt at Hull stemplet og søyt seg gjennom 90 minutter. Poh for en idiot Fagan er. Å forsvarets offside-felle faller gjennom gang på gang, og keeperen har ikke gangsyn nok til at han kjefter på forsvaret. Men lar det gå utover en god linjedommer som burde ta over fløyta til Wiley som somvanlig er ujevn og ukonsekvent.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...