Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United

Latias

Hull - Man Utd  

45 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      2
    • Rafael
      5
    • Vidic
      2
    • Brown
      1
    • Evra
      0
    • Valencia
      1
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Giggs
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      29
    • Park (innbytter)
      0
    • Obertan (innbytter)
      1
  2. 2. Uniteds beste mål...

• 1-0, Rooney
      10
    • 2-1, Dawsom (sm)
      2
    • 3-1, Berbatov
      33
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      10
    • Nei.
      5
    • Passe.
      25
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
      2
    • Så ikke kampen.
      3

Anbefalte innlegg

Det kunne fint IKKE ha blitt dømt der i Premier League. Det ville vært feil, men helt standard. Skal for mye til å få straffe i England. Men den var korrekt, og den første skulle også vært straffe. Men ikke rart dommeren ikke så det, var veldig vanskelig. Men fra den ene vinkelen ser man veldig tydelig at Brown ikke er på ball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremt tc47; Misunner deg din elleville glede for den minste positive ting og ikke minst din lidenskap for enkeltspillere. Supportere som deg ville jeg ikke vært foruten! En solid motpol til meg, som er mer av det pessimistiske slaget om jeg skal være ærlig.

Over til kampen. Jeg er uhyre skuffet over spillet, men fornøyd med 3p. Gav ikke en mine når Berbatov sentret inn 1-3 målet, for det fortjente han ikke. ALDRI i hele mitt liv, å da inkluderer jeg bl.a Ben Foster's innsats mot City for å ta noe nylig, har jeg mislikt en spiller så mye som jeg regelrett hatet Berbatov idag. Mannen gidder faen ikke ta et jævla løp og klager når han ikke får ballen i samtlige angrep. Stillestående og HELT ubrukelig. Ble faktisk småkvalm. Og Carrick stakkars...

Over til det positive. 1) Darren Fletcher. Klassespiller av rang. Fletcher > Essien og det mener jeg. 2) Wayne Rooney. Nei, ikke for kvaliteten på målene men for VILJEN han viser etter 1-1 goalen. Roy Keane klasse av sånt! 3) Rafael. Mye dårlig posisjonering, men for en innsats offensivt! Når United kommer i form, vil brassen blomstre. Sykt at en ungrumpe står frem i en slik drittkamp og drar lasset. Mer enn hva man kan si om Evra, som var elendig.

Kuz: 6

Rafael: 7+

Evra: 4+

Vidic: 7 (alltid god)

Brown: 6

Valencia: 3

Fletcher: 7-

Carrick: 4

Giggs: 6

Rooney: 9 BB

Berbatov: 0- Bør selges om vi kan få Villa ect.

Lenke til kommentar

Hehe, takk for det. :)

Ja, jeg syns også Carrick slet litt i dag men tror det er mye pga at han måtte spille i forsvar også rett tilbake til midtbane i dag. Han begynte jo å finne formen før skadene i forsvaret. Er veldig mixed feelings om Carrick på RedCafe akkurat nå men fant dette litt interessant:

Carrick gave the ball away 4 times (of 43 total passes) (91% completion!), Fletcher gave the ball away 9 times (of 69 total passes). That's hardly giving the ball away often. Carrick also won the ball back 5 times and made 2 interceptions, and drove us forward on numerous occasions. Both he and Fletcher played well today, but of course certain people on here see what they want to see and have their minds made up before the match.

Og Carrick safer ikke så veldig mye heller, så det er ganske greit det. Tror han kommer til å være viktig snart, og begynner nok å storspille om en stund også. Må aldri selge Carrick, for han er en klassespiller. :)

EDIT: Var også godt å se Park gjøre det positivt (100 ganger bedre enn Valencia var i dag) når han kom innpå. Gode ting sagt om han på andre siden av denne tråden på RedCafe også. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Men nå skal det sies at Carrick må score hattrick med venstre hel eller noe lignende før Game kanskje våger å innrømme at han gjorde en grei kamp.

Jeg personlig irriterte meg ikke nevneverdig over Carrick idag. Giggs og Berbatov derimot... Giggs må ha hatt en av sine dårligste kamper så langt i år.

Lenke til kommentar

Jeg var den første på forumet til å kritisere Carrick og jeg var den første til å hylle hans oppadgående formkurve inntil midtstopper vikariatet tok til nå nylig. Men MC har ikke vært ordentlig god over tid på årevis nå og da er toleransebegeret halvfullt fra før. Ergo skal mindre til før jeg jeg er ute med leppa. Og folkens - det skal strengt talt ikke mye til før kommentarene hagler fra min munn og hånd. Jeg kjefter hvem som helst opp i mente for den minste feil, slik er jeg av natur dessverre. Undertegnede ville nok neppe vært et godt manager prospekt, i alle fall ikke med unge talenter som må feile for å lære. Jeg ville verbalt og fysisk mishandlet spillerne mine etter svake opptredener. I aften hadde jeg slått Berbatov...

I dag har jeg kanskje vært for streng med Carrick, såpass kan jeg innrømme. Noen agenda har jeg ikke mot mannen, som enkelte hveder, men jeg rater han nok litt vel strengt i ny og ne, ja.

Apropos midtbanen vår. Fletcher er syk i trynet sitt, fuckings syk i trynet sitt. Fortsetter han denne progresjonen blir han en United helt av dimensjoner. Syntes han er komplett/fantastisk og en av få skikkelige positive innslagene med årets sesong sett i lys av Uniteds svake spill.

Fotnote: Når jeg skriver at noen er syke i trynet sitt, mener jeg ytterst verdensklasse i menneskespråk.

Lenke til kommentar

Andy Gray oppsummerer hver PL runde i helgene på søndag i 19.30 tiden, og i dag viste han litt om Rooney i 10 min som inkluderte utrolig mye bra og feiringen til Wazza etter 1-2 målet. Helt forbanna herlig, håper noen kan finne en GIF av feiringen eller kanskje selve programmet til Gray.

Lenke til kommentar

Rooney er endelig tilbake. Ser det er personer som klager på Berba idag, men han er hvertfall involvert i spillet. Noe Owen faen ikke er. Selvfølgelig skal man forvente mer av den mannen, for man vet at han kan mye mye mer. Men Berbatov må få spille om han faktisk skal få komme iform. Han klarer å holde på ballen, å har har færre feilpasninger enn våre sentrale midtbanespillere. Han er minst like god som Giggs var idag. Foran kassa og den avsluttende delen er det fortsatt mye å hente. Men å syte over Berba når det faktisk er spillere som er mye dårligere idag syns jeg er ufint.

En annen ting er at vi faktisk vinner kampen, å Rooney spiller som han skal gjøre. Mye vil jeg si skyldes at han får rommet grunnet at han har en spiss på siden av seg som faktisk gjør de bevegelsene han skal gjøre. Jeg er enig i at Berbatov er dårlig idag, men han hadde mange gode kombinasjoner som Owen m.fl bare kan drømme om. Det foran 0-1 målet (det var ikke avgjørende) gjør jo at Hull faktisk får feil i regningen sin å Rooney får målet sitt. Det er selvfølgelig Fletcher som skal ha mest heder for dette målet, men Rooney og Berba gjør en god jobb i forkant.

En annen ting er at Valencia ikke fungerer sammen med resten av laget, det kun de enkleste angrep han skjønner hvordan skal foregå. Bakrommet er jo Valenciafritt i hele kampen.

Uansett en bra kamp, der jeg så bedring i det offensive. Friskmelder oss faen ikke siden det faktisk ikke går på skinner, men spillerene vi må stole på er tilbake nå. Får vi Carrick, Berba og Fletcher igang har jeg troen på at vi igjen kan true Chelsea. Rooney tar jeg som en selvfølge at vil spille godt om Berba kommer seg.

Forøvrig enig med the game i noe, Saha foran Owen anyday.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

MEN's ratings

8 Kuszczak: If not for his outstanding reaction save to beat away Olofinjana's first-half volley, United would have been in trouble early on.

5 Rafael: The Brazilian's clumsy challenge handed Hull a second-half penalty and he was caught out of position to let Hunt in early on. But still looked thrilling going forward.

7 Brown: Looked fit and sharp alongside Vidic, producing one brilliantly-timed first-half tackle to deny Garcia.

7 Vidic: How happy Ferguson will have been to see the big Serbian back at the heart of defence. Looked a touch ring-rusty but the defence looked so much more solid with him in it.

6 Evra: At last he had some familiar faces around him after being United's only recognised fit defender in recent weeks. Solid as ever.

6 Valencia: Crossing wasn't at its best but still provided a willing outlet on the right until replaced by Park in the second half.

7 Carrick: Pinpoint pass set Rafael up with United's best chance of the match to that point but never really dominated proceedings in the centre of the park.

7 Fletcher: Industrious and full of energy - he added much-needed bite to midfield also helping out Brown and Vidic on occasion. Brilliant cross for Rooney's goal.

6 Giggs: The Welshman's passing wasn't up to its usual standard despite him getting himself into some useful positions.

9 Rooney: From hero to villain to hero again. A mixed bag for Rooney. His part in Hull's penalty was a moment of madness. But he always looked like being the man to provide the spark - and so it proved.

6 Berbatov: Largely ineffective, the Bulgarian rarely found a way through the Hull defence until a late goal was laid on a plate by Rooney.

Lenke til kommentar

Vi har truet Chelsea hele sesongen og jeg tror vi kommer til å true dem i resten av sesongen også. Vi fikk mange av spillerene våre på plass i dag og vips så vant vi ganske greit selv om det var bortekamp.

Setter Fergie i gang en god vintersesong nå så tror jeg faktisk vi slår dem. Så får vi se hvor lenge det holder for Arsenal.

Lenke til kommentar

Dere spiller betraktelig bedre enn vi gjør, ja. Hjelper ikke med gode spillere uten samspill. Og diamanten viser STORE svakhetstegn. Lampard trenger pasningsmuligheter på vingene i tillegg til rett foran seg for å briljere. Og Malouda og A. Cole hadde jo utviklet et veldig bra samspill som nå faller sammen fordi vi ikke bruker vinger, og Malouda må trekke sentralt når han først spiller (og det er ikke så ofte, siden venstresida på midtbanen er der Lampard trives best i diamanten).

Hvis ikke folket skjerper seg, eller Ancelotti ser at diamanten ikke funker særlig bra, så er jeg redd dere tar gullet i år også. Det startet vanvittig bra, men lagene har skjønt hvordan de skal spille oss dårlige.

Lenke til kommentar

Jeg synes Carrick får unødvendig med tyn i dag. Det første jeg la merke til i dag var hvor mange pasninger han brøt og hvordan han vant ballen tilbake. I pasningspillet var han hele tiden posisjonert så man kunne slå ballen på han. Han fant rom der han burde blitt slått til, men ikke ble (tenker spesielt på den ene muligheten der Rooney kunne ha slått over til en helt åpen Michael Carrick). Han slo pasningen til Rafael på førstetouchen og var stort sett sikker i pasningspillet. Forresten så gav Berbatov ballen bort mer enn begge midtbanespillerene våre Hyrlen.

Det jeg har savnet fra Berbatov i en periode er kunnskap om hvordan man skal avslutte i forskjellige situasjoner. Han skyter ofte med strak vrist når han burde avslutte med innsiden av foten, og i dag burde han avsluttet som enhver stor målscorer (jf. Ronaldo, Villa, Forlan, Eto'o osv.) gjør. Han var 2 meter fra dødlinjen og keeperen kom ut og skuddet hans gikk i nettveggen, alle store målscorere prøver å legge ballen mellom beina til keeperen der, fordi det nesten alltid fungerer.

@Game: Haha, kan se for meg deg trene et juniorlag, du hadde fått dem til å grine :p

Lenke til kommentar

Skulle til å si det samme som Wis etter jeg leste innlegget til Hyrlen ja. Midtbanespillerne våre var bedre enn Berba i dag på pasningene også. Og btw, jeg vet Rooney og Berba har en fin liten exchange tidligere på 0-1 målet, men Berba føkker jo faktisk opp og bommer på en lett ball til en så og si åpen Valencia ved å slå laaangt over. Det skal være rutinepasning. Men ja, Fletcher fikk den etter det der, and the rest is history. :) Uansett, så er poenget at Berba må skjerpe seg kraftig om Fergie skal la han starte. Uansett om det hjelper Rooney, så får ikke Berba spille hvis han fortsetter å spille sånn. That's a fact.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...