Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United

Latias

Hull - Man Utd  

45 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• PIG
      2
    • Rafael
      5
    • Vidic
      2
    • Brown
      1
    • Evra
      0
    • Valencia
      1
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Giggs
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      29
    • Park (innbytter)
      0
    • Obertan (innbytter)
      1
  2. 2. Uniteds beste mål...

• 1-0, Rooney
      10
    • 2-1, Dawsom (sm)
      2
    • 3-1, Berbatov
      33
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      10
    • Nei.
      5
    • Passe.
      25
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
      2
    • Så ikke kampen.
      3

Anbefalte innlegg

Kjekt å hente litt innpå Chelsea for ein gongs skuld, sjølv om laget absolutt ikkje er friskmeld. Sett vekk frå måla var det ikkje noko stor kamp av United.

Men husk at;

Rafael Brown og Vida kom akkurat tilbake fra skade, rett i elleveren. Husk at Carrick og Fletcher har stresset og spilt i forsvaret de siste kampene og starter rett i midtbane igjen. Også at Giggs har vært ute en stund og starter han også! Også til slutt at Berbatov er i elendig form.

Så lenge skadene stopper nå og resten av spillerne som er aktuelle snart klarer å komme tilbake friske, kommer det til å gå bra.

ONE UNITED.

Wayne Rooney, take a bow son. :):love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rooney og Rafael har vore United sine beste i dag etter mitt syn. Sterkt av Rafael å koma tilbake frå skade og prestera slik han gjer i dag. Får ein billig(?) straffe mot seg og er uheldig/udyktig som ikkje scorer!

Enig.

1. Rooney

2. Rafael

3. Brown

:)

Rafael var veldig mye feilplasert da

Lenke til kommentar

Laget gjer absolutt ein grei kamp viss ein samanliknar med alle problema og skadane me har hatt i det siste. Me har sett under eitt vore dårlege offensivt i år, og når eg seier "friskmeld" tenkjer eg tilbake på tidlegare sesongar der det var ein fryd å sjå United offensivt. No er me for avhengige av Rooney.

Dersom det no endeleg er slutt på skadane vonar eg me kan spela oss tilbake i form, og med ein offensiv forsterking i januar trur eg me kan klara PL for fjerde året på rad :grin:

Lenke til kommentar

Deilig seier, vi må si oss fornøyde med tomålsseier på bortebane i PL. Vi er dog heldige, Hull snytt for straffe og Evra skulle ha vært utvist, men i dag tar jeg det, det var livsviktig. Fantastisk at Wayne gjør opp for seg på den måten han gjør, mer er det ikke å si om den saken. Jeg var redd det ble gravøl i dag igjen, men i stedet ble det jubeløl. Skål lads.

Lenke til kommentar

Cheeeers! Happy Christmas Wazza som en Utd supporter ropte så fint når Wazza skulle ta corner på 1-2 eller 1-3. :)

Btw, Evra skulle aldri hatt gult tidligere når han som blir taklet så fint filmer sånn. Var såvidt kontakt. Anyway, vi fikk 3 poeng og det var fortjent og straffe de fikk til slutt var veldig veldig billig.

Lenke til kommentar

God kontroll Limbeck? Hold deg unna hjemmebrenten nå. Hull skapte mye, og kunne fort ha tatt med seg poeng. Du har ikke god kontroll når du til stadighet slipper motstanderen til sjanser.

Vi er heldige som tar med oss alle poengene i dag, det her er skuffende. Selvtilliten er borte, og alt vi gjør skal være så forbannet vanskelig. Jeg er enig med Corey. Rooney har sagt at han ønsker å spille høyere på banen. Han har sagt han ønsker å spille midtspiss, men allikevel trekker han til stadig mot kanten og tar ufattelig lange løp bakover. Hvorfor har han plutselig bestemt seg for å skulle gjøre alt så silkemykt? Hvem husker ikke Rooney for Everton, en ung kraftspiss som dundret ballen mot mål som vi vet Rooney kan. Han har et tilslag få andre spisser kan måle seg med, men allikevel prøver han vel å curle ballen i hjørnet 2 - 3 ganger denne kampen, unødvendig. Rooney skal ligge høyere på banen, han skal ligge der han ligger for England og han skal skyte med kraft mot mål.

"Football is simple, but the hardest thing to do is play simple football."

Noen som gjenkjenner sitatet? Johan Cruyff sa det, og sannere ord har neppe blitt talt når det gjelder fotball. Begynn å spill enkel fotball, spill ballen og beveg deg. Berbatov er spesielt en spiller som må skjønne dette. Når du spiller fra deg ballen så beveger du deg med en gang, du gjør deg selv spillbar eller åpner opp rom for andre. Det vi gjør om dagen er at en ball blir slått og så blir vi stående der. Når det er sagt så spiller vi helt blottet for selvtillit om dagen, og da er det vanskelig å få til noe. Det er ingen lidenskap eller glede i noen av ansiktene lenger og alle virker leie, forhåpentligvis snur dette med denne seieren.

Hull ble snytt for en straffe, og det kan fint dømmes straffe på den det ble dømt straffe på også. Rafael snubler i han, men allikevel kan ikke Hull-spilleren holde seg på beina der, det at det i det hele tatt blir en situasjon ut av det er Wazza sin feil. Jeg er i det store og det hele lei av at spillere ikke gjør det de kan og at angrepspillet vårt ikke fungerer. Rafael er den eneste som tar initiativ med løpet sitt inn i boksen, bevegelse foran ball er en nødvendighet hvis det i det hele tatt skal bli skapt noen sjanser.

Lenke til kommentar

Fergie sier at det viktigste i dag var 3p, og at 2 av 5 midtstoppere (også lo han) er tilbake og at de var "absolutely magnificient" i dag. Han nevnte også at Fletcher tilbake i midtbane var fantastisk å se. :)

Rooney kalte PL for en "mad league" i år. :p

Lenke til kommentar

På Sky viste de en liten video av Rooneys reaksjon etter han tabbet seg ut før Hull utligningen. Var utrolig deppa og så litt på Fergie. Også viste de det beste av han i de neste 30 min. Og jeg kan bare si en ting, det var innsats beyond anything. Men ikke bare innsats, han har så mye kvalitet. Og som Sky sa, "a lion's heart who loves nothing more than winning a football game".

Jeg elsker Wayne Rooney. NUFF SAID! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...