-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) http://www.dinside.no/831411/dette-innehol...go-boss-parfyme Endret 25. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Javel, og? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Tja, Jeg skal jo ikke drikke det. Drikker du dine parfymer? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Javel, og? Det lukter godt av deg Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Javel, og? Du må tenke! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg foretrekker at folk som starter tråder forteller meningen med den. Hva skal vi diskutere? Har du en egen mening om dette du lenker til? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Burde kanskje hatt et litt mer beskrivende førsteinnlegg, eventuelt postet i caféen og sagt "denne er litt interessant". Men for all del, sikkert spennende for enkelte, men jeg blåser egentlig hva parfyme inneholder så lenge jeg ikke dør av det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Nettopp, så lenge en parfyme ikke gir meg skade eller reaksjoner kunne jeg ikke brydd meg mindre hva som var i den. Som nevnt over her, du skal ikke drikke den. Hadde du planer? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) haha, nei e leste noe som: Dette inneholder en hugo boss parfyme, du vil bli sjokkert! eller no sånt. Jeg orket ikke lese det som stod, siden jeg er syk og har vondt i øynene :/ så jeg gambla på at det var noe interessant, men det var det tydeligvis ikke haha Endret 25. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Folkens, selv om Hugo Boss er et stort merke, ikke tro at det er kvalitet av den grunn. De fleste kommersielle parfymene i typen Esthetique-butikker er i all sannhet lav-kvalitets produkter. De gode parfymene finner du i butikker som lager parfymen sin selv. Det finnes private parfymerier og små kjeder med egne produkter som er langt flinkere i kunsten enn de store motehusene. Artikkelen til DinSide gjør det åpenbart at disse produktene ikke er ment for å ha på huden. Det er enkelt forskning som viser at mye kommersiell parfyme har uheldige bivirkninger. Jeg personlig bruker oljeparfyme uten alkohol fra Saudi Arabia. Det er de som fant opp parfymen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Hugo boss lukter ihvertfall godt. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Tjaa eneste jeg fant ut av å lese det der. Var at jeg ikke skal drikke Hugo Boss parfyme, ikke at jeg hadde planer om det før jeg leste det. Og at jeg ikke skal sprute det på mus/rotter.. Hmm hadde heller ikke planer om det heller. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Er jo passe dum viss du faktisk drikker parfyme også da.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Det er vel et dårlig forsøk på en "sjokkerende" artikkel som forteller oss alt det skumle som er i kosmetikk. Forøvrig er det cyanid i epler, mango og fersken. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) jeg har ikke lest det okey?! les det jeg har skrevet fra før, ikke sant! Endret 26. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, nørd. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 jeg har ikke lest det okey?! les det jeg har skrevet fra før, ikke sant! Ironisk? Les selv neste gang du. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Om du ikke leste det selv før du postet, synes jeg dette innlegget ikke helt var på sin plass: Javel, og? Du må tenke! Tenke over hva? Du leste jo ikke artikkelen selv. Endret 26. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 nei da, mente ikke være frekk Gambla på at det skulle være noe skikkelig gift eller dritt i parfymen, men nope, ikke noe her sorry for ikke å ha orka å lest det sjøl, er ikke helt god Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Mangler tema for denne tråden her og det er stort sett hva som er tema som nå er blitt tema Denne stenges derfor, men start gjerne en ny hvor det blir påpekt hva det er som skal diskuteres, så blir det sikkert litt mer kvalitet over det hele også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg