Gjest Guest_Spectrum_* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, jeg skal ha middag for meg og en jente neste uke. Det blir en kveld der bare vi 2 skal være sammen og kose oss. Kan noen foreslå noen gode matretter som jeg kan lage? noe som får henne i stemning hadde jo hvert fint. Hva burde jeg servere av drikke til maten? Alkohol er jo alltid fint for å komme til ro. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fjærkre er en fin ting å servere prøv å bruk så mange farger som mulig, man spiser med øynene også! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lage maten sammen er jo også veldig kos. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 WOK! Er enkelt å lage! Godt og delikat er det også. Husk nudler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Av drikke kan du jo servere en god vin, det trenger ikke være så dyrt. Går du på vinmonopolet kan du bare spørre de som jobber der om noe som passer til den matretten du skal lage, de pleier å ha ganske god peiling. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 WOK! Er enkelt å lage! Godt og delikat er det også. Husk nudler Og kjøtt, virker som mange har fått for seg at wok er bare grønnsaker, detter synes jeg er kjedelig.. kaylling eller biffstrimler er fint Lenke til kommentar
i93 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 WOK! Er enkelt å lage! Godt og delikat er det også. Husk nudler Og kjøtt, virker som mange har fått for seg at wok er bare grønnsaker, detter synes jeg er kjedelig.. kaylling eller biffstrimler er fint Selvfølgelig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sushi og en god hvitvin. Sushi kan dere jo lage sammen også. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Rådyr og rødvin er jo heller ikke dumt, vil jeg tro Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fløtegratinerte poteter og svinefilet, strimlet biff eller røykt svinekam i tynne skiver! Sammen med brokkoli eller asparges.. Drikke kan jeg dessverre ikke svare på. De som liker rødvin sier at det passer utrolig godt sammen med biff vertfall! Der har du en rett som er utrolig lekker, den lukter godt og dere blir gode og mette etterpå Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hmm, rødvin og fløtegratinerte poteter ? er det vanlig ? var bare noe i huet mitt som tenkte at det ikke passet sammen... Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg liker ikke rødvin, så jeg vet ikke om det passer eller ikke. Men kan godt være hvitvin da? Sliter litt på dette området! Drikker vanlig brus til dette måltidet jeg, og synes det er godt nok Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har nada peiling selv jeg og, var bare noe jeg tenkte når jeg leste det men noe finner man sikkert viss det kommer en som kan litt å svarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå