-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hei! På søndag skal jeg og noen andre på tur til Vrådal, men jeg har blitt syk (tror jeg). Jeg hoster hele tiden, men føler meg ikke dårlig (er litt snufsete i nesa). Det har vært sånn noen dager nå (siden mandag eller tirsdag). Men i går kveld merket jeg noe i muskelen bak det høyre øyet, akkurat som om muskelen er øm når jeg ser kraftig mot høyre. Vanligvis ville man snudd hodet for å se så langt jeg vrir øya, så jeg burde jo ikke gjøre det, men vet at det ikke er som det skal. Jeg har hatt sånt før, og da har jeg blitt skikkelig syk, men da har jeg alltid vært slått ut dagen etter. Influensa pleier jo ikke å ta så lang tid, selv om jeg har et meget bra immunforsvar, så er jeg halvdæv etter noen timer. Har lest at influensa symptomene kommer veldig brått på, men det gjør de ikke her. Bare for å si det, så har jeg fått sånn bak øynene før sånn at jeg har blitt kvalm, uten å være syk. Men da hosta jeg ikke. Kan man få vondt i øyemusklene ved å være mye inne og se mye på tv, samt spille ps3 og pc? Noen som har/hatt det samme? Kan det bare være en forskjølelse? Takker for alle svar vil gjerne på den turen, har betalt 1000 kroner Endret 25. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 er stor forskjell på forkjølelse og influensa... har hatt begge deler, og inflensa slår en sikkerlig ut... da er man liggendes, mens forkjølelse er bare litt lett snufsing og hosting Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 er stor forskjell på forkjølelse og influensa... har hatt begge deler, og inflensa slår en sikkerlig ut... da er man liggendes, mens forkjølelse er bare litt lett snufsing og hosting ja e veit, har hatt begge jeg og (som de fleste), med influensa klarer man jo ikke gjøre noen ting, men så var det de forbaska øynene.. Kan øyemusklene være slitne sånn at de rett og slett gjør vondt? De fungerer jo akkurat på samme måte som andre muskler. Stress og slitsomhet = au Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 er øynene dine røde og svir det litt om du blunker fokuserer? i så fall kan det hende du har fått øye betennelse Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) er øynene dine røde og svir det litt om du blunker fokuserer? i så fall kan det hende du har fått øye betennelse Nei, det er ikke sånt. Det svir ikke, det gjør vondt i musklene bak øyet. Akkurat som om de er ømme. Endret 25. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå