Gjest Guest_atle_* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 En jente jeg har vært keen på en stund nå, startet plutselig å snakke om en fyr ho prata med på msn, så kom ho plutselig fram med hva som var bra og dårlig med han, at han var pen og snill men dumt at han var "tard". Hvorfor skal jeg bry meg? Enten så gjør ho det får å se åssen jeg reagerer eller så er ho faktsik keen på han. Jeg prøver å ikke legge for mye følser i ho før det skjer noe, så jeg er litt laidback. Er dette et tegn på "vennesonen"? hvis det er et tegn på vennesonen, skal jeg bare gi faen i ho en stund til ho tar kontakt. Jeg skal innrømme jeg blir litt små "sjalu" av sånt, men viser det på ingen måte til ho at ho har en annen i siktet. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det kan være en slags test. Mange jenter tester gutter for å sjekke om de er bra nok. Kanskje hun er keen på deg istedet. Lenke til kommentar
milsis Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Enig med August S. Må inrømme at jeg har gjort det samme selv mot en gutt jeg er ganske så keen på. Jeg vet, idiotisk. Men, men. Men for all del, alle trenger jo ikke være som meg. Sier bare at det godt er mulig at hun bare "testet" deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå