Gå til innhold

Chelsea kamptråd: PL - Birmingham - B - Lørdag 26. 12. - 1345 - Canal+ sport 1 og 2


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det stemmer. Slik jeg husker situasjonen blåste dommern litt før avslutningen, og Cech hadde vel ikke tak om ballen. Var vel en birminghamspiller som trolig ville fortsatt å løpe mot ballen hvis ikke dommern hadde blåst. Men jeg regner med at det ikke ville blitt mål, men Chelsea er likevel heldige der.

 

[edit] Tjernås kan faen ikke ha sett den reprisen med den gode vinkelen hvis han ikke kan si sikkert om offside-annuleringen skulle vært mål. Ikke gidder de sende den første episoden i reprise heller. Tipper dekningen er noe annerledes på sky, uten at jeg har fått sjekke det denne gangen...

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Har blandede følelser etter denne omgangen. På den ene siden er jeg glad over at spillerne viser at de vil vinne dette, på den andre siden er jeg irritert over at det ikke står 1-3 til Chelsea. B´ham er gjennom på en feilaktig offside som Cech har - samt at de fikk et feilaktig annullert mål.

 

Det er det eneste B´ham har å vise til i denne omgangen. Lamps burde scoret, Alex holdt på å ødelegge treverket på frisparket - og Sturridge viser at han bør jobbe litt med venstrefoten sin (greit at han ellers viste lovende takter, men den hadde Anelka satt).

Lenke til kommentar

Først av alt, tragiske greier å ha en engelsk og en norsk kommentator. Atkinson burde ha fått kommentere alene.

 

Og så, makan til flaks Chelsea hadde. To feilaktige offsideavgjørelser, Cech hadde kanskje fingrene på den første, men den var langt i fra klarert. Cech lå nede, men Benitez enkelt kunne ha tatt den dersom dommeren ikke hadde blåst. Den andre havnet uansett i mål, makan til uflaks. Og så får Chelsea frispark når Mikel feller en spiller som var på vei mot mål. Frispark på sekstenmeteren og gult kort til Mikel skulle ha vært fasiten, men han gir i stedet frispark til Chelsea??? Faen meg tragisk dersom Chelsea tar alle tre poengene i dag.

 

Har btw. fått sansen for Birmingham. Spiller attraktiv fotball, noe man sjeldent ser fra nyopprykkede lag. Kudos til dem. :)

Lenke til kommentar

Sjanse til Benitez helt i starten også. Du bør være fornøyd dere ikke ligger under. Ut i fra sjanser har Chelsea "fortjent" å lede. Men når man ikke setter sjansene, og HART ( :D HAHA ) spiller som en gud da blir det ikke mål. Birmingham scorer faktisk et mål som de uten tvil skulle hatt, men dette røver dommern i fra de. Det er noe ganske annet.

 

[edit] OG som Latias påpeker, og som de selvsagt ikke gadd å vise på C+ i reprise ved pausen:

 

Og så får Chelsea frispark når Mikel feller en spiller som var på vei mot mål. Frispark på sekstenmeteren og gult kort til Mikel skulle ha vært fasiten, men han gir i stedet frispark til Chelsea??? Faen meg tragisk dersom Chelsea tar alle tre poengene i dag.
Endret av Geir M
Lenke til kommentar
[edit] Tjernås kan faen ikke ha sett den reprisen med den gode vinkelen hvis han ikke kan si sikkert om offside-annuleringen skulle vært mål. Ikke gidder de sende den første episoden i reprise heller. Tipper dekningen er noe annerledes på sky, uten at jeg har fått sjekke det denne gangen...

Sky viser ikke kampen, og da kan de heller ikke vise repriser før "Match of the day"-greiene på slutten av kvelden. Folka i C+ er Chelsea-supportere, og da gidder de ikke å vise negative repriser. Ekte ABU'ere også, om United hadde spilt hadde de vist reprisene med en gang...

 

EDIT: Trodde det skulle slås sammen, beklager dobbelpost.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Geir M: Tjernås er komplett hjernedød, så ikke forvent deg noe særlig fra den kanten. Mannen konstaterer selvfølgeligheter og tror han fagmann som klarer å liste opp "det er fire grunner til det det ble mål" 1. De gule vant ballen. 2. De blå mistet ballen. 3. Han i gult sparket ballen mot mål 4. Den gikk i mål.

Lenke til kommentar
Sjanse til Benitez helt i starten også. Du bør være fornøyd dere ikke ligger under. Ut i fra sjanser har Chelsea "fortjent" å lede. Men når man ikke setter sjansene, og sturridge spiller som en gud da blir det ikke mål. Birmingham scorer faktisk et mål som de uten tvil skulle hatt, men dette røver dommern i fra de. Det er noe ganske annet.

Nei, jeg er skuffet over Lamps - og jeg tror B´ham også takker høyere makter for at de ikke ligger under. Chelsea hadde mesteparten av denne omgangen. Som sagt skulle B´ham hatt det målet - men det er også en av to store sjanser de har hatt.

 

Ellers har Mikel hatt en forferdelig kamp, og pasningsspillet er horribelt.

Lenke til kommentar
Geir M: Tjernås er komplett hjernedød, så ikke forvent deg noe særlig fra den kanten. Mannen konstaterer selvfølgeligheter og tror han fagmann som klarer å liste opp "det er fire grunner til det det ble mål" 1. De gule vant ballen. 2. De blå mistet ballen. 3. Han i gult sparket ballen mot mål 4. Den gikk i mål.

Haha, faen meg sant. Han kommer med ting som er åpenbare for alle andre.

Lenke til kommentar

Meget sterk redning av Cech. Ser ut som det gikk bra med hodet også.

 

Vet du hva det verste er? Sturridge er venstrebeint.

Haha, det var litt av en brainfart. Får skylde på sterk søvnmangel og 12-timers skift.

 

Joe Hart = MoM uansett hva som skjer resten av kampen. Med en middelmådig keeper hadde Chelsea ledet med minst tre mål nå.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...