Cyrax16 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Kansje et litt dumt spørsmål men jeg bare lurer på det. Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Og hva er forskjellen på 350W,450W Powersupply?? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Kjølepasta er en varmeledende krem man har mellom CPU og kjøleribbe for at de skal ha god kontakt. Forskjellen de to PSU'ene er hvor mye kraft de kan gi. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 kjølepasta skal på selve kjernen på cpu'en for at den ikke skal bli så veldig varm. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 kjølepasta skal på selve kjernen på cpu'en for at den ikke skal bli så veldig varm. Er jo feil, kjølepastaen i seg selv kjøler ikke. Den leder varmen videre til ribba, som avkjøles av vifta. Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Mener du den skal legges midt på CPUen da?må man ha det? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Mener du den skal legges midt på CPUen da?må man ha det? Den legges i et tynt lag over midten av cpu (kjernen). Du må ikke ha det, men det er en god idé, tjener en del kjøling på det. Det er dumt å ikke ha det, for å si det sånn. Du kan alltids lese hw.nos goopguide, under guider. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 kjølepasta skal på selve kjernen på cpu'en for at den ikke skal bli så veldig varm. Er jo feil, kjølepastaen i seg selv kjøler ikke. Den leder varmen videre til ribba, som avkjøles av vifta. det var jo det jeg mente. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Mener du den skal legges midt på CPUen da?må man ha det? Den legges i et tynt lag over midten av cpu (kjernen). Du må ikke ha det, men det er en god idé, tjener en del kjøling på det. Det er dumt å ikke ha det, for å si det sånn. Du kan alltids lese hw.nos goopguide, under guider. det var jo det jeg mente. Måtte bare presisere :wink: Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Takker for hjelpen da,fint at jeg får så fort svar på dette forumet.Liker det veldig godt jeg. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Istedet for at alle skal svare det samme her kan du lese den utmerkede goopguiden til overklokking.no Lenke til kommentar
Cyrax16 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Der fant jeg den nok å lese om kjølepasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå