Gå til innhold

Hvordan oppdatere Cowon S9 DMB firmware?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg forsøker å oppdatere firmware på en Cowon S9 16GB DMB Chrome, den siste som ligger på Cowon sine sider er v2.50, og det sies at firmware filene bare skal legges rett inn på root folderen til spilleren som da skal automatisk oppdatere seg selv ved neste oppstart?

Dette skjer altså IKKE, og det jeg stusser over er at det på spilleren står v4.30, som ikke nevnes på Cowon sine sider i det hele tatt?

Og når jeg se hva som står beskrevet under oppdateringer osv med v2.50 firmware så innebærer den blant annet JetEffect 3.0 og vår spiller har bare JetEffect 2.0?

Så det er helt tydelig at vi ikke kjører siste firmware? Men hvorfor er versjon nummeret så tilsynelatende feil, og hvorfor vil den ikke oppdatere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Med cowon D2 var det mulig å gå mellom spillertyper, men er mulig det ikke går med S9. Altså må du ha 4.xx firmware, ikke 2.xx. 2.xx er sannsynligvis europa/usa-utgave uten DMB, 3.xx asia-utgave og 4.xx europa/usa med dmb. Slik det fungerte med D2, anyways

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Hmm, er den noen magisk måte man skal flashe med den firmwaren på?

Kjører samme prosedyre med å pakke ut filene til root mappen på S9, men det blir fremdeles ikke foretatt noen oppdatering ved neste oppstart av enheten?

Fremdeles på v4.30 og ikke 4.41?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...