ponke Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 <offtopic> ja,jeg har spilt cs i 60 fps.har også spilt samme spill i 100 fps merker ikke noe forskjell. så du mener 50-60 fps i sirup,tror du tar feil der hvis din pc hakker med 50-60 fps,da har du et pro ikke jeg. tror nok jeg har spilt like mye cs som deg. har du prøvd og spille andre spill,eller er du en som sitter hele dagen og justerer på cs. en ting er tar du feil i ,man trenger ikke 90-100 fps for og spille. Når sa jeg at man trenger 90-100 fps for å spille? Er ingen vits å bli ufin heller; "har du prøvd og spille andre spill,eller er du en som sitter hele dagen og justerer på cs.". CS var bare et eksempel. Jeg har spilt mye mer RO, T2 og W3 siste månedene enn jeg har spilt CS det siste året om du må vite det. Har heller aldri sagt at DU har et problem! Mvh kjello2 </offtopic> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ærlig talt, en ser ikke forskjell på 60-70 fps og 400 fps! Med KONSTANT 60fps vil ethvert spill virke som om det flyter med "uendelig antall fps". BS! :x Jeg ser forskjell på 60 og 99 fps i CS, så 60 og 400 burde ikke være noe problem å se forskjell på men, så er der vel en øvre grense der du ikke ser forskjell lengre ville jeg tro? Vil tro det ja... er vel en grense for hva øyet kan oppfatte Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Da bør man ha 50-60 fps ! jeg kunne jo ha skrevet 50-60 fps eller mere ! vel,spiller jo på net jeg også.og da vil jeg helst ha 90-100 fps(cs,sof 2) men når du skrev treg som sirup,synes jeg du tok i litt. Har heller aldri sagt at DU har et problem! (skriver kjello2) nei,er ikke det jeg mente. hvis dine spille hakker i 50-60 fps,må det være noe veil på ditt oppsett. (justering,hardware) Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis meg den plassen hvor det står at øyet ser 24 bilder i sekundet. *le litt*. Mange klarer å føle, eller se, ikke vet jeg, fpsen. Uansett hva naturfagbøkene sier. Bla. meg, og jeg liker at det er mye OVER 60. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det blir for dumt å diskutere om øyet kan oppdage mer enn 24 bilder per sekund. Selvfølgelig kan det det! Blir du ikke litt tullerusk av å se på en skjerm som går på 60Hz kanskje? Da må du jo klare å oppdage om bildet går kjappere også. (ja jeg er klar over at fps og Hz ikke henger helt sammen, men det understreker poenget med at øyet kan oppdage mer enn 24fps) Det er forsovet lettere å se forskjell hvis du ser på skjermen din med sidesynet ditt. Alt over 30fps er greit å spille en del spill med, f. eks. strategi, MEN, det hjelper en del å ha ca 60 eller mer hvis du driver med first person shooters og lignende. Du vil nok klare å styre bilene (i VC) bedre med 60fps enn ved 24fps, bare fordi du kan reagere raskere og fordi bildet virker mer flytende. Siden fjernsynsapparater kjører på 24(noen 29,97)fps, vil det si at de bruker en annen fosforblanding i billedrøret som får det til å virke renere enn det faktisk er? Altså henger bildet igjen lenger på en TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå