Gå til innhold

Hjelp til kjøp av adapter for vostro 1500

Anbefalte innlegg

Hei.

Adapteren til laptopen min tok visst plutselig kvelden for en stund siden, og jeg har brukt laderen til kona siden, da det var nesten samme laderen bare at det sto III istedenfor II på denne laderen, all annen informasjon var lik så det har gått greit.

Vi har begge dell laptoper, jeg har Vostro 1500 og hun har XPS 1330, som begge bruker 19.5v og 4.62 ampere. Problemet er det at jeg finner så enormt mange ladere med forskjellig informasjon, og som ser helt annerledes ut osv. Og er redd for om jeg kjøper en lader som er firkantet og ikke er ifra dell, vil fungere minst like fint, eller om det er en forskjell på dem?

(Så på denne Linky)

Trenger også egentlig hjelp til å finne en billigst mulig en, fant en til 505 kroner inkludert frakt, men trodde de kanskje kostet litt mindre?

Takk for all hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med Dell er at om du bruker en lader fra et annet merke, så er det ikke sikkert du vil ha garantien i behold. Det letteste er å ringe Dell selv og forklare situasjonen. Da får du nok tilsendt lader. Skulle maskinen din ikke være innenfor garantitiden får du bare bruke konen din sin som "unnskyldning" for å ringe.

Værre er det ikke. God Jul ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...