haugenes Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har kjøpt en Ferrari one Acer til min sønn til jul, før jul satt jeg denne opp med en bruker og passord, så har jeg glemt eller skrevet feil to ganger, så nå kommer jeg ikke inn på den, har prøvd alt. Jeg starter den og kommer til bruker med passord, har to alternativer få knekt passordet eller lagt inn windows 7 på nytt, har prøvd det å uten å lykkes siden denne ikke har cd rom så får jeg ikke lagt wind inn på nytt, kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ikke sikker på om det går i Win7, men du kan prøve å starte PCen i sikkerhetsmodus og gå inn på administrator. Derfra kan du gå inn på brukere og endre passordet til den kontoen du har glemt passordet på.... Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Er ikke sikker på om det går i Win7, men du kan prøve å starte PCen i sikkerhetsmodus og gå inn på administrator. Derfra kan du gå inn på brukere og endre passordet til den kontoen du har glemt passordet på.... Har prøvd det, men det funker ikke Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva av det er det som ikke funker? Får du ikke logget inn på administrator? Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Hva av det er det som ikke funker? Får du ikke logget inn på administrator? Logger jeg inn som sikker modus spør den etter passord da også Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Her er hvordan du kan gjøre det Ser ut som om du kan boote programmet fra USB, og så sletter du alle passordene... Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Her er hvordan du kan gjøre det Ser ut som om du kan boote programmet fra USB, og så sletter du alle passordene... Når jeg lastet ned dette måtte det brennes til en dvd, jeg flyttet dette så over til en usb, når jeg setter denne i pc og starter opp får jeg melding om å fjerne disker eller medier og starte på nytt Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Her er hvordan du kan gjøre det Ser ut som om du kan boote programmet fra USB, og så sletter du alle passordene... Når jeg lastet ned dette måtte det brennes til en dvd, jeg flyttet dette så over til en usb, når jeg setter denne i pc og starter opp får jeg melding om å fjerne disker eller medier og starte på nytt Problemet mitt nå er å få den fra dvd en jeg brente over på en usb Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Prøv denne fremgangsmåten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå