Gå til innhold

Glemt admin passord wind 7

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Ferrari one Acer til min sønn til jul, før jul satt jeg denne opp med en bruker og passord, så har jeg glemt eller skrevet feil to ganger, så nå kommer jeg ikke inn på den, har prøvd alt.

Jeg starter den og kommer til bruker med passord, har to alternativer få knekt passordet eller lagt inn windows 7 på nytt, har prøvd det å uten å lykkes siden denne ikke har cd rom så får jeg ikke lagt wind inn på nytt, kan noen hjelpe meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke sikker på om det går i Win7, men du kan prøve å starte PCen i sikkerhetsmodus og gå inn på administrator. Derfra kan du gå inn på brukere og endre passordet til den kontoen du har glemt passordet på....

Har prøvd det, men det funker ikke

Lenke til kommentar
Her er hvordan du kan gjøre det ;) Ser ut som om du kan boote programmet fra USB, og så sletter du alle passordene... :)

Når jeg lastet ned dette måtte det brennes til en dvd, jeg flyttet dette så over til en usb, når jeg setter denne i pc og starter opp får jeg melding om å fjerne disker eller medier og starte på nytt

Lenke til kommentar
Her er hvordan du kan gjøre det ;) Ser ut som om du kan boote programmet fra USB, og så sletter du alle passordene... :)

Når jeg lastet ned dette måtte det brennes til en dvd, jeg flyttet dette så over til en usb, når jeg setter denne i pc og starter opp får jeg melding om å fjerne disker eller medier og starte på nytt

Problemet mitt nå er å få den fra dvd en jeg brente over på en usb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...