enixitan Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hei. Når eg opnar meldingar i Outlook Express får eg dette: Meldingane blir lasta ned heilt fint, det går heller ikkje an å skrive i meldingar eg prøvar å sende. Dersom eg reinstallerar Office 2003 (start installasjon, reparer, installer Office på nytt) fungerar alt fint fram til eg restartar maskina. Eg har prøvd å køyre desse kommandoane (etter forslag frå diverse google-søk): msimn /reg regsvr32 inetcomm.dll regsvr32 urlmon.dll regsvr32 shdocvw.dll regsvr32 browseui.dll regsvr32 msjava.dll Mshtml.dll og msjava.dll feilar, mshtml.dll mest sannsynleg fordi maskina køyrer IE 8, og ikkje 6. Msjava.dll feilar fordi eg har fjerna MS Java. Maskina køyrer Windows XP SP3 med alle oppdateringar. Er det nokon som veit korleis dette kan løysast? Sidan det løyser seg ved reinstallasjon av Office (sjølv om ein skulle tru Outlook Express og Office var relativt uavhengige) kan det ikkje vere så komplisert? Eg har søkt, utan å finne ei løysing (for andre har det løyst seg med kommandoane nevnt over). Håpar på hjelp. -Edit- Og det var det løyst. Sidan det er ein Asus Eee med avgrensa plass lagra eg alle midlertidige filer i RAM. Ved å legge temp-filene på disk fungerar det - det må vere noko med filstrukturen i temp-mappene som Office-installasjonen opprettar. Endret 25. desember 2009 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå