thrice Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Åja, stemmer! Det vil jeg også! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Det var en som påsto at en farget hettegenser passet til frakk, han sa han skulle legge ut et bilde av det siden ingen trodde han....jeg vil se det bilde Lol, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Man trenger ikke bildebevis for å se at det kommer til å se jævlig ut. Hva blir det neste? hettegenser under dressjakken fra konfirmasjonen ser bra ut? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Aw, hell no! Forresten, så lenge en har en klesstil som passer til det, så kan godt en 10åring ikle seg en frakk for min den... Endret 7. februar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Broren min på 13 år bruker diverse peacoats, han har vel såvidt jeg vet en mørkebrun, en grå med litt røfft stoff og en enkel, pen og stilren i sort. Han har vel diverse trenchcoats også. Å begynne å bruke frakk, nå vet ikke jeg hvilken type frakk du mener, i en alder av 16 år er absolutt ikke for tidlig. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Det er en sånn sykt nerdete nerd på skolen min som går rundt med en frakk. Den er ganske mye for stor og mye for lang. Frakkens farger blender med håret hans, som skaper sterk kontrast med det bleke ansiktet. det ser HELT JÆVLIG ut. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 er det deg? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hvor hentet du inspirasjonen til stilen din? Eller mangel på stil kanskje Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Mangel på stil? Det er jo en bunad. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Selv synes jeg det er for tidlig å gå med det til vanlig. Når du skal ha på deg fin-klær, og det er litt kaldt, passer frakt for folk i alle aldre. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Frakk er fint, uansett alder. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Word Eoy, sålenge den sitter bra såklart! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Er det snakk om frakk eller pea? Tror det er lett for fjortizzzzzer å bli forvirret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå