xArtimis Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Etter hvert som jeg har blitt eldre, har jeg fått større sans for "eldre" klær. Cardigans, Skjorter og litt finere stas. Jeg kom over ideen om frakk. Jeg ser ikke så mange på min alder som har/bruker frakk. Jeg personlig synes det er ganske kult, fordi man fremstår som mer "voksen" person. Jeg synes det er veldig fint å se folk med frakk i festlige anledninger. Men med tanke på at jeg fortatt er ung og går på videregående, hva synes dere om det er litt tildig eller i orden ? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg starta å gå i frakk forrige vinter i en alder av 14 og jentene syns det er kjekt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke noe galt å bruke frakk i den alderen du er i. Er bare fint det Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Nei. Du kommer bare til å se ut som en liten gutt som har funnet en frakk i pappas skap. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Det er ikke for tidlig nei, du må bare være ekstra obs på at klærne sitter godt. Hvis klærne er for store kommer det til å se ut som du prøve alt for hardt og har tatt på deg faren din sine klær. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Syntes også frakk er fantastisk stilig. Hvor lang skal en frakk være sånn gjennomsnittlig på en? Midt på låret kanskje? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 min går sånn 5-10 cm over knærne ihvertfall, dinnes jo også sånne frakk-jakker men det er ikke jeg like fan av.. Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Positive svar Jeg fant denne: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S Eller noe liknende. At den går til rudt knærene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Så lenge man kler det så er det ikke for tidlig. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 bare ikke kjøp frakk på internett, passform og helt riktig størrelse har mye å si Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 bare ikke kjøp frakk på internett, passform og helt riktig størrelse har mye å si Jaja, selvfølgelig ! Men ville bare vise et eksempel ! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tror det lengste du skal gå med er noe som går midt mellom hofte og knær. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Som thrice sier. En enkelspent frakk, som bør brukes til dress med lengde til nedpå knærne er i mine øyne feil for en på vgs. Peacoat er veien å gå mener jeg. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Er 16 år, og var på juleball rett før jul på VGS nå. Jeg brukte frakk, med lengde ned til midten av lårene.. Og jeg fikk faktisk kjøpt drikke, snus, røyk..Bare fordi jeg så eldre ut! Så med frakk ser man ganske eldre ut.. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Det er vel snakk om frakk til hverdags? Eller er det bare formelle anledninger? Såklart funker en lang frakk til dress. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, men det spørs såklart på åssen stil man har fra før av. Det passer ikke med Catterpillar sko og sæggebukse til frakk. Men såklart, dress passer helt perfekt. Men skal man ha frakk, så må man kle seg litt mer "voksent". Dog, en kompis av meg bruker frakk + fargerike hettegensere.. Og det passer helt fint sammen. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, men det spørs såklart på åssen stil man har fra før av. Det passer ikke med Catterpillar sko og sæggebukse til frakk. Men såklart, dress passer helt perfekt. Men skal man ha frakk, så må man kle seg litt mer "voksent". Dog, en kompis av meg bruker frakk + fargerike hettegensere.. Og det passer helt fint sammen. Tviler jeg på. Hettegensere under frakk(hvertfall enkelspent) er blæææh Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Frakk tenkte jeg egentlig hverdags gjennom vintersesongen. Når jeg skal på byen, fest, høytider osv. Bruker selvfølgelig regnjakke om det pøsregner, om det regner etc. Men Peacoat så ganske kult ut! Kunne i første omgang gått med det, i tilleg til grå/mørkere jeans? Men til frakk tenkte jeg også grå/svarte jeans/bukser ? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Bare husk at frakk ikke er veldig varmt, 10 kalde og du må på med bedre klær! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Dog, en kompis av meg bruker frakk + fargerike hettegensere.. Og det passer helt fint sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå