Lapp1 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har seg slik at jeg ikke har nett nå i juletiden, men har fritt bruk av data på min iphone. Så jeg tenkte det sikkert var mulig å gi nett til PCen, koble pcen til ps3 og voila - mulighet til å spille. Var igrunn rett, men dette funker kun via bluetooth på en liten asus pc med XP på. på asusen får jeg ikke kobla opp med USB kabel, så hastigheten på nettet blir halvert og for dårlig å spille med. Altså, jeg får rundt 1,5-1,6 mb ned med ledning, og rundt 720kb/s med bluetooth. Problemet er som følger; jeg gjør alt som jeg gjør på XP pcen, tillater andre å bruke nettet, tar av brannmur og kjører på - prøver å koble til på ps3, men så kommer "Forsøket på å oppnå en IP adresse har utløpt"... Skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke går på vista, men kun xp? Er det instillinger jeg har gjort feil? Hvilken kategori blir rett å poste i forresten? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 på asusen får jeg ikke kobla opp med USB kabel Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Den vil ikke reagere på iphonen. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Den vil ikke reagere på iphonen. Har du siste versjon av iPhone OS installert? Har du siste versjon av iTunes installert? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Ja. Nei, det å laste ned itunes ville tatt en god stund over 3g nettet - via bluetooth. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei, det å laste ned itunes ville tatt en god stund over 3g nettet - via bluetooth. Hvilken versjon av iTunes har du på den da? Ingen? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Niks. Tenkte jeg kunne få til nettet fra vista pcen. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Niks. AFAIK trenger du iTunes for å få tethering via USB til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå