raider000 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, jeg kjører win 7, 64bit. Men her en dag jeg slo på pcen, oppdaget jeg at alt er blåst opp i størrelse, hva kommer dette av? Har prøvd å stille ned grafikken på skjermen, ingenting virker.. Tips? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Installert feil drivere? Stille opp oppløsninga? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det er to ting eg kan tenke meg. 1. Du har stilt ned oppløsningen på skjermen. 2. Du har stilt på "Controll Panel - Apperance and Personalization - Display - Make it easier to read what's on screen" (normalt skal den vere på 100%) Håper det hjelper Endret 25. desember 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Mest sannsynelig er det oppløsningen ja. Du startet sikkert pc-en i "sikker modus". Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Det var: "Make it easyer to read on screen".. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå