Lami Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei alle sammen og riktig god jul! I går fikk jeg SS Siberia V2, så nå plugga jeg det i og skulle prøve det i CS. Men har et problem. Lyden i CS høres ut som jeg er inni en boks! Jeg VET at det ikke skal være sånn. Det er det ene, og når jeg tester det med et program her i Windows, så når jeg snakker i mikrofonen, hvis jeg f.eks sier: "Hello", da kommer det masse spraking, lydennivået stiger og "hello" kommer på en måte i ekko. Så det går ikke an å snakke i mic'en og lyden i CS høres ut som jeg er i en boks. Hadde dette problemet med det forrige headsettet og trodde at det var noe galt med det, men det viser jeg at det ikke var det da. Funker fint å høre på musikk. Har ikke lydkort i, og har nyeste audio driverene. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Gautish Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 har samme problemet:( gå i butikken å be om et nytt ett.. Pluggene på det er ødelagt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hadde samme problem med et annet headset. Bare skru ned på playback volumet, det fikset det hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå