kris_a50 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 På det brettet der man på starten kommer inn i helikopter og skal dekke det andre laget som firer seg ned fra helikopter, for deretter å fange noen gisler har jeg et problem... Har unnagjort alle "objektivene", og det eneste som gjenstår er det siste, nemlig å komme seg vekk vha. little bird helikopteret ved X-Ray... Regner med at dette er helikopteret som står på taket der man like før har dekket det andre lagets flukt mot konvoien. Men det skjer ingen ting når jeg border helikopteret, og bladene beveger seg ikke, selv om det sitter en pilot inni og venter... Er det et annet helikopter man skal komme seg til? Jeg har ikke funnet noen andre helikoptere hvertfall... Eller er det en bug? Kris Lenke til kommentar
froebe Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har ikke merket noen bug der. Når du border helikopteret, husker du å taste shift-tasten (use/item attach)? Lenke til kommentar
kris_a50 Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 problemet var at jeg ikke hadde utført objektivene i riktig rekkefølge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå